לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נעמה דרור

נעמה דרור

נעמה דרור

מטפלת רגשית, עובדת סוציאלית קלינית M.S.W, גישה דינמית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 44538

מטפלת רגשית, עובדת סוציאלית קלינית M.S.W. אני מאמינה כי בבסיסו של הטיפול עומד הקשר בנינו. לכן, תחילה נבנה יחד מרחב נינוח ובטוח שיתמוך בעבודה המשותפת. נרצה לייצר מפגש מכיל, לא שיפוטי שיאפשר לנו לדבר גם על מה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נעמה דרור

אודות נעמה דרור

מטפלת רגשית, עובדת סוציאלית קלינית M.S.W.
אני מאמינה כי בבסיסו של הטיפול עומד הקשר בנינו. לכן, תחילה נבנה יחד מרחב נינוח ובטוח שיתמוך בעבודה המשותפת. נרצה לייצר מפגש מכיל, לא שיפוטי שיאפשר לנו לדבר גם על מה שקורה לנו בתוכו. מתוך כך, נוכל להתבונן ולחקור את המתרחש במעמקי הנפש, את הדפוסים שמעכבים וגם את הכוחות. נרצה לייצר צמיחה, קבלה ושינוי אשר ישפרו את איכות החיים . 

אני עובדת בעיקר עם בוגרים צעירים, נשים וגברים, המרגישים תקיעות בתחומים שונים בחייהם והיו רוצים למצוא את הדרך להטיב את הקשר עם עצמם ועם הסביבה שלהם. 

אני עובדת בתחום הטראומה בכלל והטראומה המינית בפרט. נמצאת בתהליך התמחות לעבודה בשיטת EMDR. בנוסף, עוסקת בעשור האחרון בתחומים שונים בעולם בריאות הנפש (תיאום, הדרכה וניהול) ומשלבת עקרונות שיקום ומיצוי זכויות במידת הצורך. מאמינה בקשר החזק בין הגוף והנפש ומתייחסת לכך במהלך השיחות. משתמשת בכלים מעולם המיינדפולנס והבודהיזם. 

לעיתים פניה לטיפול עשויה להיות משולבת ספקות וחשש. מזמינה ליצור קשר, לשאול כל שאלה ולבדוק התאמה הדדית - 0547939455

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נעמה דרור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נעמה דרור ובאחריותו/ה.