לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
זהירה כהן

זהירה כהן

זהירה כהן

פסיכולוגית קלינית מומחית בישראל ובאנגליה

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-125512
מטפלת בעלת רישיון זר שאינו ישראלי מאומתת
מספר רישיון: 40546

אודות זהירה כהן בקצרה:

ד"ר זהירה כהן פסיכולוגית קלינית מומחית, מוכרת בישראל (מספר רישיון 40354) ובאנגליה (מספר רישיון PYL040546). Ph.D בפסיכולוגיה נוירו-קוגניטיבית.  הכשרתי המקצועית כוללת גישות פסיכודינאמיות קלאסיות, קוגניטיביות-התנהגותיות...

פניה אל זהירה כהן

אודות זהירה כהן

ד"ר זהירה כהן

פסיכולוגית קלינית מומחית, מוכרת בישראל (מספר רישיון 40354) ובאנגליה (מספר רישיון PYL040546). Ph.D בפסיכולוגיה נוירו-קוגניטיבית. 

הכשרתי המקצועית כוללת גישות פסיכודינאמיות קלאסיות, קוגניטיביות-התנהגותיות וכן פסיכותרפיית גוף-נפש חווייתית באוריינטציה בודהיסטית. הטיפול מושתת על גישה אינטגרטיבית, הוליסטית והומניסטית השמה את המטופל במרכז, באמצעות יצירת קשר בטוח וחומל, התבוננות משותפת, תקשורת והקשבה לצרכיו ולמטרותיו.

אני מחזיקה באמונה כי נפש האדם אינה נפרדת מהגוף, מהסביבה, מהחברה, התרבות וההיסטוריה האישית והקולקטיבית. לכן אני משתדלת להחזיק, עבור כל מטופל, עמדה סקרנית ופתוחה לשאלות "מה מסייע לצמיחה? ומה מרפא?". 

עבודתי הטיפולית מבוססת על ניסיון קליני שלי ושל מוריי, מחקרים עדכניים וגם על חוויה אישית. לאורך השנים צברתי ניסיון עשיר בעבודה עם משברי חיים, מעברים ושינויים, טראומה וקשיים נפשיים.

בימים אלו אני מקבלת מטופלים חדשים בפורמט Online, ובמקרים ספציפיים מאפשרת התערבויות קצרות מועד בלונדון/קיימברידג'.
ניתן לפנות אליי במייל DrZahiraCohen@gmail.com או דרך הWhatsApp במספר 972-506867526+.

התמחויות ספציפיות נוספות:

תוויות:
טיפול פסיכודינאמי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT, טיפול גוף-נפש, מיינדפולנס MBCT/MBSR, טיפול נפשי אונליין, אינטגרציה לאחר התנסויות פסיכדליות, חרדה, דיכאון, טראומה, PMS/PMDD הפרעה/תסמונת דיספורית קדם וסתית.

עבודה מחקרית:

ראיונות בתקשורת:
על תסמונת קדם וסתית PMS/PMDD:

על עבודת הדוקטורט: סוביטיזינג בחוש המגע והתגלמותembodiment/ המספרים בקוגניציה:

רשימת פרסומים אקדמיים בGoogle Scholar: 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של זהירה כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי זהירה כהן ובאחריותו/ה.