לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מרכז לקידום למידה - חיפה
מרכז לקידום למידה - חיפה

מרכז לקידום למידה - חיפה

עמותה רשומה מאומתת
מספר עמותה: 580148120

אודות

מרכז לקידום למידה- חיפה העמותה לקידום למידה בחיפה מפעילה בשמונה גני תקשורת של משרד החינוך והרשות המקומית, את תכנית הטיפול הבריאותי המקדם אשר מפוקחת על ידי משרד הבריאות. גנים אלו מיועדים לילדים שאובחנו על הרצף...


אודות מרכז לקידום למידה - חיפה

מרכז לקידום למידה- חיפה

העמותה לקידום למידה בחיפה מפעילה בשמונה גני תקשורת של משרד החינוך והרשות המקומית, את תכנית הטיפול הבריאותי המקדם אשר מפוקחת על ידי משרד הבריאות. גנים אלו מיועדים לילדים שאובחנו על הרצף האוטיסטי וזכאים על פי חוק לטיפול הבריאותי המקדם (טב"ם).

מתן הטיפול הבריאותי המקדם במסגרת הגן הוא חלק מהתפיסה ההוליסטית של הטיפול בילדים צעירים על רצף האוטיזם. מתן הטיפולים בתוך הגן ואיגום המשאבים ליצירת מעטפת חינוכית-טיפולית מיטבית עבור הילדים, תורמים ליצירת אינטגרציה מקצועית המשלבת את כל המערכות התומכות בילד ונשענים על התפיסה האקולוגית המתייחסת לילד באמצעות סביבות החיים השונות שלו.

הגנים התקשורתיים הם מסגרת חינוכית-טיפולית במסגרתם נבנית לילד תכנית טיפולית בשיתוף מלא עם הגננות, הצוות הטיפולי ובהיוועצות עם הוריו. תכנית הטיפול ההתפתחותית-אינטגרטיבית מתייחסת לכל תחומי ההתפתחות וההיבטים השונים של האוטיזם: התקשורתי, הקוגניטיבי, הרגשי, השפתי, הבין-אישי, הגופני והחברתי.

מודל העבודה בגנים התקשורתיים הינו מודל אינטגרטיבי הנקרא מודל התפתחותי- התנהגותי, אשר נועד על מנת לייצר מסגרת התייחסותית קוהרנטית בין המדדים המנבאים הצלחה בטיפול באוטיזם (גיל אבחון, אינטנסיביות טיפולית ומעורבות הורים) לבין יישומם בתוך המסגרת גנית- חינוכית. המודל פועל בכוחות משותפים של צוות רב-תחומי הכולל רופאים, פסיכולוגים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים, מטפלים בהבעה ויצירה, מנתחי התנהגות, ומטפלים בשיטות ייעודיות/ בשיטת ABA.

גני התקשורת מלווים מקצועית, הן על ידי מערך ההדרכה של צוותי החינוך המיוחד במחוז ע"י מומחי תחום המת"י של משרד החינוך והן על ידי הדרכה מטעם העמותה לקידום למידה בחיפה (נותן השירות). הדרכת המטפלים במקצועות הבריאות מתוכננת ומיושמת תוך הקפדה על שיתופי פעולה ועל תיאום התפיסות המקצועיות ואופני יישום הטיפול.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מרכז לקידום למידה - חיפה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מרכז לקידום למידה - חיפה ובאחריותו/ה.