לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גילה בן דוד

גילה בן דוד

גילה בן דוד

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 15139

אודות גילה בן דוד בקצרה:

פסיכותרפיסטית מוסמכת בגישה דינמית, בעלת נסיון רב בעבודה עם טראומה, הפרעות חרדה ודיכאון. גישתי הבסיסית אמנם דינמית, אך אני משלבת בה בהתאם לצורך גם כלים קוגנטיביים- התנהגותיים. כמו כן, הנני בעלת הכשרה בגישות ממוקדות...

פניה אל גילה בן דוד

אודות גילה בן דוד

פסיכותרפיסטית מוסמכת בגישה דינמית, בעלת נסיון רב בעבודה עם טראומה, הפרעות חרדה ודיכאון. גישתי הבסיסית אמנם דינמית, אך אני משלבת בה בהתאם לצורך גם כלים קוגנטיביים- התנהגותיים. כמו כן, הנני בעלת הכשרה בגישות ממוקדות טראומה, ביניהן EMDR (שיטת טיפול בעלת תוקף מחקרי רב המשלבת שימוש בתנועות עיניים תוך כדי עיבוד הטראומה בטיפול).

האני מאמין שלי- אני מסתכלת על הטיפול כמסע, מסע של האדם אל תוך עצמו. המסע לא פעם מפחיד וקשה, אך במהלכו האדם מגלה גם אוצרות אבודים הקיימים בתוכו ובכך מרחיב את עושרו הפנימי. כתוצאה מכך מתרחבת תחושת השלמות, הסיפוק והשליטה של האדם על חייו ומופחתים סימפטומים של חרדה ודיכאון. 

את המסע הזה אדם יכול לעבור בדרכים שונות, אך מאוד קשה לעבור אותו לבד. מניסיוני הטיפול הפסיכודינמי מציע את אחת הדרכים הטובות והבטוחות למסע. המטפל, אשר עם הזמן הופך קרוב למטופל מלווה אותו תוך שהוא מספק ביטחון הבנה והכלה. אני מציעה למטופלי את הידע והנסיון שלי, אך גם את הנפש שלי כמתבוננת ושותפה במסע שלהם לגילוי עצמם.

ניתן לפנות אלי בטלפון: 0529245188 או במייל gilapsychotherapy@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גילה בן דוד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גילה בן דוד ובאחריותו/ה.