לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת מאירי

ענת מאירי

ענת מאירי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-92510

אודות ענת מאירי בקצרה:

פסיכולוגית חינוכית מומחית-מדריכה, מר"מ 30382 חברת צוות ניהול בשפ"ח באר יעקב ואחראית תחום תקשורת (ASD). בעלת קליניקה פרטית במודיעין. מעבירה השתלמויות, סדנאות והרצאות לאנשי חינוך והורים בתחומים הקשורים להתפתחות...


שפלה, ירושלים וסביבותיה

פניה אל ענת מאירי

ענת מאירי השיבה ל 14% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

מטפלת בילדים ונוער.

דוברת אנגלית ועברית.

אודות ענת מאירי

פסיכולוגית חינוכית מומחית-מדריכה, מר"מ 30382

חברת צוות ניהול בשפ"ח באר יעקב ואחראית תחום תקשורת (ASD).

בעלת קליניקה פרטית במודיעין. מעבירה השתלמויות, סדנאות והרצאות לאנשי חינוך והורים בתחומים הקשורים להתפתחות רגשית של ילדים.

עבדתי בעבר כמדריכת צוותים פסיכוסוציאלים בגני התקשורת של אלו"ט, ובמסגרת זו העמקתי בלמידת תחום התפתחות התקשורת והקוגניציה החברתית-רגשית. בהקשרה הרחב התפתחות חברתית-רגשית מהווה עדיין תחום עניין מרכזי שלי, גם בילדים עם התפתחות טיפוסית. 

 אני מאמינה שפסיכולוגיה חינוכית היא ציר מחבר שמטפח את היחסים בין הילד לסביבתו המגדלת, ובינה לבין האקלים החברתי תרבותי שבתוכו הוא מתפתח. ולכן ההתבוננות המקצועית שלי מתייחסת תמיד גם להקשר החברתי, הערכי והתרבותי. 

תחומי טיפול: התמודדות חברתית וקשיים חברתיים - בהתייחסות פרטנית ומערכתית, קשיי וויסות ולמידה, שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך עם עניין מיוחד בתחום הספקטרום האוטיסטי,  התנהגויות אכילה ודימוי גוף, תנועה ותנועתיות כמקדמי רווחה נפשית. טיפול בילדים באופן ישיר ובאמצעות סביבתם המגדלת: הורים ומחנכים.

טלפון: 050-7972787

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת מאירי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת מאירי ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ענת מאירי

האם אנחנו לא רציונאליים - או שאנחנו לא מספיק פרדוכסליים?
ענת מאירי
בעקבות הרגע שבו עוגת השוקולד קראה לי מהמקרר, יצאתי למסע מחשבתי. במהלכו, ניהלתי דיאלוג עם הקול הרציונאלי, שדרש ממני להתנזר מהעוגה, ועם הקול...
מאמרים | 21/7/2021 | 3,622 | 2 תגובות
כל הצבעים של העץ: צעדים ראשונים בהדרכה של פסיכולוגים במערכת החינוכית
ענת מאירי
כיצד תהליכי הדרכה של פסיכולוגים בתוך מערכות חינוכיות יכולה לסייע למודרכים לראות את המציאות המורכבת, מרובדת הצבעים, על כל גווניה? מאמר זה מתאר...
מאמרים | 28/8/2022 | 2,685