לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שחר גור אריה

שחר גור אריה

שחר גור אריה

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-147797

פסיכולוג חינוכי מומחה. קליניקה פרטית בראשון לציון. טלפון: 052-2591433 טיפול פסיכולוגי בילדים, נוער ומתבגרים. הגישה העיקרית בה אני מטפל היא הגישה הפסיכודינמית, תוך שימוש בכלים מגישות טיפוליות נוספות בהתאם לצורך,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שחר גור אריה

אודות שחר גור אריה

פסיכולוג חינוכי מומחה.

קליניקה פרטית בראשון לציון. טלפון: 052-2591433

טיפול פסיכולוגי בילדים, נוער ומתבגרים.

הגישה העיקרית בה אני מטפל היא הגישה הפסיכודינמית, תוך שימוש בכלים מגישות טיפוליות נוספות בהתאם לצורך, בהן טיפול במשחק (Play therapy), טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), ועקרונות מהטיפול המשפחתי והגישה המערכתית.

מוקדי הטיפול בהם אני מתמחה הם אוכלוסיית ילדים, מתבגרים ונוער, המתמודדים עם דיכאון, חרדה, דימוי עצמי נמוך, גירושין במשפחה, קשיים בוויסות הרגשי, מצבי משבר וחירום, קשיים רגשיים, חברתיים, והתנהגותיים, וכן הפרעת קשב ולקויות למידה. 

את הטיפול בילדים ומתבגרים מלווה לרוב גם עבודה טיפולית עם ההורים, בין אם בהדרכות הורים ממוקדות או בטיפול בהורות. אני מאמין בהקשבה למטופל ולהוריו ביצירת התכנית הטיפולית ובהתאמתה לצרכיו.

בנוסף לטיפול, אני עוסק גם בהערכה ובאבחון פסיכולוגי ופסיכודידקטי, אבחוני קשב (ADHD) ולקויות למידה, הערכת סיכון אובדני, כמו גם הערכות בשלות במעבר מגן החובה לכיתה א׳.

במקביל לעבודתי בקליניקה הפרטית אני עובד כפסיכולוג מומחה בשירות הפסיכולוגי-חינוכי (שפ"ח), ראשון לציון.

בעל ניסיון משמעותי בטיפול פרטני ובטיפול קבוצתי, טיפולים ארוכי טווח, טיפולים ממוקדים (כמו טיפול דינמי קצר מועד/טיפול דינמי ממוקד/טיפול CBT), אבחון וייעוץ למנהלים, צוותים טיפוליים ומערכות חינוכיות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שחר גור אריה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שחר גור אריה ובאחריותו/ה.