לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עוזית דגן

עוזית דגן

עוזית דגן

עובדת סוציאלית, מטפלת משפחתית וזוגית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 3868
מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 1145

עו"ס, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת(M.A), מדריכת מטפלים, מגשרת בין בני משפחה, מדריכת הורים, מרצה ומנחת סדנאות. מנהלת התחנה לטיפול זוגי ומשפחתי בכוכב יאיר  בעלת קליניקה בהוד השרון   אתר: https://audagan.wixsite.com/uzit-dagan       אשת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עוזית דגן

אודות עוזית דגן

עו"ס, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת(M.A), מדריכת מטפלים, מגשרת בין בני משפחה, מדריכת הורים, מרצה ומנחת סדנאות.

מנהלת התחנה לטיפול זוגי ומשפחתי בכוכב יאיר 

בעלת קליניקה בהוד השרון  

אתר:

https://audagan.wixsite.com/uzit-dagan

 

 

 

אשת מקצוע עם ותק וניסיון רב בתחומים הבאים: עבודה עם בני נוער ובני משפחותיהם, טיפול זוגי, הדרכת הורים (גם בגישת הסמכות השלמה), עבודה עם משפחות מורכבות (כולל לאחר אשפוז נפשי של בן משפחה), עבודה פרטנית מתוך גישה של פיתוח היצירתיות וחיבור לכוחות ולמשאבים.

כאדם יוצר (בתחומי הסיפורת והשירה) אני מאמינה שאנו יוצרים את עצמנו כל הזמן, לכן בכל רגע נתון פתוחות בפנינו אפשרויות שינוי רבות ומגוונות. השימוש בכלים יצירתיים (קלפים השלכתיים, ציור וכתיבה, קול ותנועה, דמיון מודרך, פיסול משפחתי) נעשה לפי הצרכים הייחודיים של כל מטופל, זוג או משפחה.

אשמח לפגוש אתכם, עוזית 054-4499984.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עוזית דגן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עוזית דגן ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת עוזית דגן

עוזית דגן
במאמר זה אתאר מניסיוני את מהלך הטיפול המשפחתי בקהילה, כאשר אדם צעיר במשפחה מתאשפז בעקבות משבר נפשי. אציג נקודת הסתכלות ייחודית על רגישותו...
מאמרים | 27/2/2018 | 6,493