לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אדווה דרוריאדווה דרורי
תאריך רישום: 12/10/2016
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות אדווה דרורי

אדווה דרורי, אמנית ומטפלת באמצעות הבעה ויצירה. מעל 7 שנות ניסיון. מטפלת בילדים ובהוריהם בקליניקה פרטית בנס ציונה. מלווה גנים ברוח האנתרופוסופיה ועובדת כתרפיסטית בבית ספר שיבולים בנס ציונה. מקיימת ערבי תרפיה להורים ולצוותים חינוכיים.

 

אני מאמינה ביכולת הריפוי העצמי והצמיחה של הנפש, כשנמצאת במרחב הנכון.

זו נקודת המוצא שלי במפגשים עם הילדים. 

​​​​​​​

גישתי לגבי טיפול באמצעות הבעה ויצירה

הטיפול פונה לרובד הרגשי של הילדים. במהלך הפגישה הם מוזמנים ליצור ולשחק בחומרים ובאובייקטים שונים ומגוונים. לכל ילד ולכל ילדה בחירה ייחודית המאפיינת את מאוויי נפשם. דרך אמצעים אלו מעלים הילדים את עולמם הפנימי על פני השטח וע"י כך מתאפשר עיבוד תכנים אישיים, הן אם הם מודעים והן אם הם נסתרים יותר. עבודה על תכני נפש אישיים יוצרת לרוב שחרור, פתיחה והקלה אצל הילדים. כמו כן תיתכן אף שבירה של מחסומי חשיבה ופירוק קיבעון של דפוסים שליליים היוצרים מכשולים בהתפתחותם התקינה של הילדים. הילדים לרב מצליחים להביע את פחדיהם, חרדותיהם, מצוקותיהם, כעסיהם, אהבותיהם, כמיהותייהם ועוד מגוון רחב של רגשות עוצמתיים על ידי משחק יצירה ופיתוח שפה אישית אינדיבידואלית המתקיימת במרחב מכיל, עוטף אוהב ומקבל. מכיוון ששפתם ודרך הבנתם של ילדים את העולם מתרחשת בעיקר באמצעות אמצעים ויזואלים, קל לילדים להתחבר לעשייה תרפויטית זו. כך קורה שתחושות לא מוגדרות, מבולבלות ולעתים מטרידות מתחילות להתבהר ולקבל צורה. היבט חשוב נוסף בטיפול הוא הקשר שנרקם ביני לבין הילדים. קשר המושתת על כבוד הדדי, הערכה, הכלה ואהבה ללא תנאי. יחסי קירבה ואינטימיות המאפשרים צמיחה ובנייה נפשית.

תמיכת ההורים בתהליך הטיפולי היא חלק מהותי בהצלחתו ועל כן חשוב שההורים יעמדו בקשר אוהד ורציף מולי. לפי צורך הילדים אני ממליצה לקיים פגישה משותפת של הורה וילד אחת לתקופה. בפגישה זאת הילדים חושפים לפי רצונם את תהליך יצירתם ועבודתם וכן יכולה להתקיים פעילות יצירה ומשחק משותפת. פגישות אלו מחזקות את ביטחונם של הילדים.

בתקופת הילדות הקשר בין הילדים להוריהם חזק במיוחד, ועל כן פתיחות ההורה כלפי הטיפול משפיעה על התמסרותם של הילדים לתהליך ועל הצלחתו. בנוסף לשיחת ההכרות הראשונה של ההורים איתי. רצוי לקיים שיחות נוספות אחת לתקופה.

מעצם היותי אמנית מיצג, חשיבות רבה מושמת על יצירה המתקיימת במרחב. הבנת ותפיסת החלל כאי של התרחשות אמנותית דרך משחק ועבודה בחומרים בזמן ספציפי נתון. הנשימה המלאה בחלל מעצימה את מרחבם האישי של הילדים הן כלפי עצמם והן כלפי סביבתם. מרחב פתוח מאפשר עמידה בטוחה, שלווה וכנה יותר בעולם.

הכשרות:

Tobias school of art&Theraphy UK סיום הלימודים בהצטיינות.

לימודי פסיכולוגיה רוחנית - "מאסטרי אימון לחיים"

קורס פענוח ציורי ילדים - מיכל וימר

קורס קארמה וגורל ומבוא לפסיכותרפיה אנתרופוסופית - דני אמן

לימודי תרפיה באמנות לפי המתודה האנתרופוסופית - תרצה אמן

בוגרת מצטיינת של בית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים

שנת לימודים אחת במגמת צילום בבצלאל - אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

עבודה מעשית והתמחות במסגרת לימודי התרפיה באנגליה:

עבודה פרטנית עם ילדים.

עבודה בPark Attwood Clinic, UK  מרפאה אנתרופוסופית גדולה

תקופת התמחות בסקוטלנד ב  :Aberdeen Camphill  ובמהלך תקופה זאת:

עבודה בבית ספר ולדורף לילדים בעלי צרכים מיוחדים, בעיקר עבודה עם אוטיסטים.

עבודה  עם מבוגרים בעלי צרכים מיוחדים ב Medical Practice

עבודה עם אנשים מבוגרים בבית אבות.

 

ליצירת קשר

אדווה

050-8594421

advadrori1@gmail.com

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה