לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת אילן

ענת אילן

ענת אילן

מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית מוסמכת MSW

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23144

אודות ענת אילן בקצרה:

  ענת אילן פישביין MSW- מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית מוסמכת.  בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית, עם התמחות ב: טיפול פרטני אישי, טיפול בטראומה על רקע פגיעה מינית, טיפול בחרדות, דיכאון, קושי בוויסות רגשי וקשיים...

פניה אל ענת אילן

אודות ענת אילן

 

ענת אילן פישביין MSW- מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית מוסמכת.

 בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית, עם התמחות ב: טיפול פרטני אישי, טיפול בטראומה על רקע פגיעה מינית, טיפול בחרדות, דיכאון, קושי בוויסות רגשי וקשיים בניהול מערכות יחסים.

קליניקה בעמק חפר.

בנוסף אני מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת ע"י האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי (הסמכה הכרוכה בעמידה בקריטריונים מחמירים מאוד) .

כל אחת ואחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיינו, נתקלים במשבר, בקושי, בכאב או בהתמודדות עם מורכבות פנימית. קשה להישאר לבד עם כאב נפשי ומועקה הצורבת בליבנו ופוגעת לנו באיכות החיים.

אני מאמינה כי טיפול - אישי או זוגי - הוא איכות חיים, מתנה שאנו מעניקים לעצמנו, הזדמנות להתבוננות עמוקה בתוך נפשנו, בקשר הזוגי שלנו, בקשרים המשפחתיים והחבריים שלנו. תוך כדי תהליך טיפולי אנו מתירים קונפליקטים לא פתורים, מעבדים חוויות קשות, לומדים לזהות את מקור המועקה שלנו ואת דפוסי המחשבה המעכבים אותנו מלהיות יותר מאושרים ושלמים עם עצמנו.

דרך ההתבוננות הפנימית, הקשר והתהליך הטיפולי ניתן להגיע למקומות חדשים של צמיחה, התפתחות ותחושה טובה יותר לגבי עצמנו, לגבי הזוגיות שלנו ולגבי משפחתנו.

בעקבות למידה רבה (שלעולם לא פוסקת) , הכרת שיטות טיפוליות שונות ומגוונות, ולאחר שנים של ניסיון טיפולי, גיבשתי את דרכי הטיפולית האינטגרטיבית. אני משלבת בין הגישה הפסיכו דינאמית הקלאסית לבין טכניקות טיפול חדשות יותר- DBT (טיפול דיאלקטי התנהגותי), CBT (טיפול קוגניטיבי התנהגותי) ומיינדפולנס.

אני מקבלת לטיפול פרטני גברים ונשים, מתבגרים החל מגיל 16, זוגות לטיפול זוגי, הורים לטיפול בהורות ומשפחות לטיפול משפחתי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת אילן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת אילן ובאחריותו/ה.