לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורלי דוד

אורלי דוד

אורלי דוד

חברה בי.ה.ת טיפול נפשי דינאמי באמצעות אמנות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-3702

אודות אורלי דוד בקצרה:

אורלי דוד מטפלת באמנות מוסמכת (M.A) באמצעות אומנויות מטעם אוניברסיטת חיפה. טיפול נפשי דינאמי באמצעות אמנות. מדריכה סטודנטים לטיפול באמנות מטעם אוניברסיטת חיפה. נסיון רב בעבודה עם נוער שמתמודד עם מגוון מורכב...

פניה אל אורלי דוד

אודות אורלי דוד

אורלי דוד מטפלת באמנות

מוסמכת (M.A) באמצעות אומנויות מטעם אוניברסיטת חיפה.

טיפול נפשי דינאמי באמצעות אמנות. מדריכה סטודנטים לטיפול באמנות מטעם אוניברסיטת חיפה. נסיון רב בעבודה עם נוער שמתמודד עם מגוון מורכב של קשיים רגשיים ונפשיים. נסיון בעבודה עם ילדים ונוער שנפגעו מינית.

בטיפול הפרטני עם מתבגרים ומבוגרים ניתן מרחב מקבל ובטוח בו ניתן להביא לידי ביטוי את הקשיים איתם מתמודד המטופל ולבטא את משאלות הלב. המפגש הטיפולי מאפשר מרחב לחיבור וחקירה משותפת הן של העולם הפנים נפשי והן של המציאות החיצונית בה נמצא האדם (משפחה, סביבה חברתית ומקצועית). שילוב זה מסייע למטופל להתחבר לצרכים העמוקים שלו, לתחושת הקלה ושחרור מהמחסומים המגבילים אותו.

הורים פונים אליי עקב קשיים מגוונים של ילדיהם - בעיות התנהגות, קשיים חברתיים וקשיים רגשיים, נפשיים. אני מאמינה שההורים הם האנשים החשובים ביותר בחיי הילדים והמתבגרים וימשיכו להיות שם לאחר סיום הטיפול. מתוך הבנה זו ההורים לוקחים חלק מרכזי וחשוב בתהליך הטיפולי. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורלי דוד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורלי דוד ובאחריותו/ה.