לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שירן מזרחי עמרני

שירן מזרחי עמרני

שירן מזרחי עמרני

פסיכולוגית קלינית מומחית, טיפול פסיכולוגי בתל אביב (ביצרון-מגדלי אלון)

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-139431

"הפסיכותרפיה אינה נתינת פירושים מחוכמים והולמים; בעיקרה היא ההשבה ארוכת הטווח שאנחנו משיבים למטופל את מה שהוא מביא" (ד.ו. ויניקוט) שמי שירן ואני פסיכולוגית קלינית מומחית (MA בפסיכולוגיה קלינית, סיום בהצטיינות).... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שירן מזרחי עמרני

אודות שירן מזרחי עמרני

"הפסיכותרפיה אינה נתינת פירושים מחוכמים והולמים; בעיקרה היא ההשבה ארוכת הטווח שאנחנו משיבים למטופל את מה שהוא מביא" (ד.ו. ויניקוט)

שמי שירן ואני פסיכולוגית קלינית מומחית (MA בפסיכולוגיה קלינית, סיום בהצטיינות). מציעה טיפול פסיכולוגי למבוגרים בתל אביב (מגדלי אלון - יגאל אלון 94, בסמוך לרכבת השלום) ואונליין.

אני בעלת ניסיון הן בטיפול דינמי והן בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT) ומתאימה את שיטת הטיפול בהתאם לצרכים וליכולת של המטופל/ת בכל עת.

אני מאמינה שטיפול יכול להיות מרחב בטוח לחקירה עצמית, ושבאמצעות הקשר הטיפולי ועבודה משותפת, נוכל לקדם את הרווחה הנפשית ולהביא לשיפור באיכות החיים שלך.

לאורך השנים צברתי ניסיון רב בטיפול במגוון גילאים וקשיים, וכיום אני מתמקדת בטיפול במבוגרים הסובלים ממצב רוח ירוד, קשיים בתחום הרומנטי והחברתי, הערכה עצמית נמוכה, קשיי הסתגלות ומשברי חיים.

בנוסף, אני מטפלת בנשים הסובלות מקשיים וחששות סביב הריון, לידה והורות.

פניה לטיפול פסיכולוגי היא צעד גדול ומרגש, אשר מבטא בעיניי אחריות אישית ועוצמה. לצד זאת, זהו צעד שמלווה בחששות שונים. אני מזמינה אותך לפנות אלי בהודעת ווטסאפ, כך שאוכל לחזור אליך לשיחה טלפונית קצרה, בה נוכל לערוך בירור צרכים ראשוני.

עלות פגישה 400 ש"ח | משך פגישה 50 דקות

שלחו הודעה למספר 054-2545492

 

השכלה:

 

ניסיון מקצועי:

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שירן מזרחי עמרני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שירן מזרחי עמרני ובאחריותו/ה.