לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דר" ענת פישר

דר" ענת פישר

דר" ענת פישר

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 3207

אודות דר" ענת פישר בקצרה:

דר" ענת פישר   היום קצת לפני  שימלאו לי 55, אני עוסקת בפסיכותרפיה ובאנליזה יונגיאנית. עובדת סוציאלית קלינית תואר ראשון אונ' תל אביב תואר שני אונ' חיפה, והתואר השליש ממכון יונג בקוסנכט אשר על אגם ציריך. בשנת...

פניה אל דר" ענת פישר

דוברת עברית.

אודות דר" ענת פישר

דר" ענת פישר

 

היום קצת לפני  שימלאו לי 55, אני עוסקת בפסיכותרפיה ובאנליזה יונגיאנית. עובדת סוציאלית קלינית תואר ראשון אונ' תל אביב תואר שני אונ' חיפה, והתואר השליש ממכון יונג בקוסנכט אשר על אגם ציריך.

בשנת 1982 אובחנה אצלי מחלה ניוונית מסויימת אשר לדעתי השפיעה על כל מישור בחיי כולל תחומי ההתמחות, גם אם שלא במודע, כך שמרגע שיבתי לארץ  התחלתי להתמחות בעבודה עם אנשים אשר לוקים במחלות קשות ואף להדריך עובדים בתחום.  התמחיתי בעיקר  בעבודה עם חולים אונקולוגיים .

בקליניקה הפרטית אני פוגשת מבוגרים ללא קשר מיוחד למצב בריאותם אם כי  לפעמים יש גם הפניות על הרקע הזה.

אני גרה בקריות, הקליניקה שלי כמובן נגישה לכל בעית הליכה וכן קלה יותר לבעלי קשיי ראיה. אני גם פעילה מעט קהילתית בתחום  הנגישות ואף הנחיתי פורום בנושא כמה שנים.

עם כל זה, אני מוצאת שהדבר המושך אותי כעת יותר ויותר הוא התמודדות שלי עם  קטעים מספריו של יונג בדרכי שלי וכשער לעיסוק רוחני שאינו דתי.

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דר" ענת פישר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דר" ענת פישר ובאחריותו/ה.