לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל הר שמשמיכל הר שמש
תאריך רישום: 6/4/2013
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות מיכל הר שמש

 

מה עשיתי לפני שהתחלתי לאמן

מאמנת בכירה Executive Coach MCIL, ראש לשכת המאמנים לשעבר, חברת הגרעין המייסד.

אימון מנהלים בכירים, מתמחה בתקשורת רב תרבותית.
 במהלך 25 השנים האחרונות עסקתי בניהול והקמה של חברות שונות בארץ ובחו"ל. במסגרת תפקידי בעבר, חייתי בארבע מדינות שונות מלבד ישראל; קפריסין, אנגליה, סין וארצות הברית, בהן נחשפתי למגוון רחב של אנשים מקצוות יריעה פוליטית וחברתית כאחד. מפגש זה עם סוגים שונים של מנטליות הקנה לי פרספקטיבה רחבה מאוד על החיים בכלל ועל תחומי העיסוק שלי שכללו תפקידי ניהול פרויקטים וצוותים, הקמה ואדמיניסטרציה.   
האתגר העיקרי היה ההתמודדות עם מנטליות שונה בכל מקום שבאה לידי ביטוי בהתייחסות של חברות שונות בהתאם למוסכמות החברתיות. במסגרת חיי המקצועיים והחברתיים במדינות אלה נחשפתי לא פעם למתודות של תקשורת בינאישית מסוג שאינו נלמד בשום אוניברסיטה, מלבד כלי ניהול אפקטיביים שעברו את מבחן המציאות בהצלחה והוכחו ככלים יעילים ומועילים.
תחום ההתמחות שלי עוסק בקשר שבין אנשים בכל מערכת יחסים בהן שותף המנהל.  המחשבה שעצם העובדה שכולנו משתמשים באותה שפה, מקנה לנו יכולת להבין אחד את השני. למעשה, בפועל, אנחנו חיים את מגדל בבל, בכל יום ובכל רגע מחדש. עקב אכילס זה מהווה את הבסיס לכל הקצרים בתקשורת היומיומית.
אני מאמינה שכמו שאנו יוצרים את המציאות שבה אנו חיים, הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי, אופי העבודה ואופן ההתנהלות שלנו בידינו, השאלה היא בעצם איך אנו רוצים שזו תראה ומה אנו מוכנים לעשות כדי להשיג אווירת עבודה בריאה הרמונית ופועלת.


 

 

 

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה