לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יונתן ברייסיונתן ברייס
תאריך רישום: 27/2/2013
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות יונתן ברייס

מי לא אוהב מתנות, ולמי לא קשה לבחור אותן?
התפיסה שלנו כבני אדם אומרת לנו באינסטינקט שכל אדם שיגיד לנו שלא אוהב מתנות, אנחנו אוטומטית נחשוב שמשהו לא בסדר.. הרי כמו שציינו, מי לא אוהב אותן?

ישנן מספר מתנות שמאוד קשה לבחור ולעיתים המתנה הלא נכונה תוכל לעשות את הרושם הלא נכון - לפעמים אפילו תווי שי יכולים לספק מענה לכל מתנה שרק נרצה!

לדוגמא - אנו נמצאים בחג בחלק נכבד מהשנה - "תקופת החגים" זה משהו שכבר נכנס לתודעה של כולם, בין אם עולם העסקים לבין אם מפגש בין חברים. אבל, ברגע שנפגשים עם חברים בחג כלשהו? איך נדע איזה מתנה לבחור להם?
יש מבחר גדול של מתנות לחגים, אבל מתנות לפסח של זרמתוק הן המתנות הכי מיוחדות! מהדברים הפשוטים ביותר שלא חשבנו עליהם ועד לקישוטי חג מרשימים!

אירוע נוסף שפוקד אותנו לעיתים תכופות גם כן, הן לידות! כן, כן.. אם זה חבר או חברה טובים שנולד להם ילד ראשון (או לא..), נכדים, אחיינים ועוד ועוד.. לרוב, נשים יבחרו מתנות ליולדת ממגוון רחב של מתנות (גם מתנות ליולדת יש בזרמתוק).

לסיכום, צריך לדעת לבחור את המתנה הנכונה עבור האדם הנכון. מתנה - אם כמה שכולם יגידו ש"לא אוהבים מתנות" זה משהו שמצפים לו, ותמיד יש גם מקום לאכזבה.. אז אם כבר הבאתם ליקירכם מתנה, השקיעו קצת מחשבה..

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה