לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר אירה קוטליק-קוניב

ד"ר אירה קוטליק-קוניב

ד"ר אירה קוטליק-קוניב

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-27109761

אודות ד"ר אירה קוטליק-קוניב בקצרה:

שמי אירה ואני בעלת תואר שלישי (Psy.D) בפסיכולוגיה קלינית מ California Institute of Integral Studies, לאחר ההתמחות. אחת הייחודיות של התוכנית בה למדתי היא בשילוב של גישה פסיכודינמית לטיפול עם גישות מתרבויות המזרח לבריאות הגוף-נפש של...

פניה אל ד"ר אירה קוטליק-קוניב

דוברת עברית.

אודות ד"ר אירה קוטליק-קוניב

שמי אירה ואני בעלת תואר שלישי (Psy.D) בפסיכולוגיה קלינית מ California Institute of Integral Studies, לאחר ההתמחות. אחת הייחודיות של התוכנית בה למדתי היא בשילוב של גישה פסיכודינמית לטיפול עם גישות מתרבויות המזרח לבריאות הגוף-נפש של אדם (כמו למשל, התמקדות בכאן ועכשיו, טכניקות מדיטטיביות, והקשבה לתחושות גופניות).

במהלך ההתמחות שלי עבדתי עם מגוון אנשים: מבוגרים, ילדים, כאלה שסה"כ אוהבים את חייהם אך מחפשים לממש את המלוא הפוטנציאל שלהם, וכאלה המתמודדים עם שילוב של בעיות בריאותיות ונפשיות קשות לאורך שנים. אני במיוחד אוהבת להשתמש ביכולת שלי לדבר רוסית ואנגלית מפני שזה מאפשר נגישות לפסיכותרפיה לאנשים שדוברים רק את השפות הללו.

היום אני עובדת על פיתוח של קליניקה פרטית.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר אירה קוטליק-קוניב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר אירה קוטליק-קוניב ובאחריותו/ה.