לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אסיה גינדין

אסיה גינדין

אסיה גינדין

עו'ס קלינית ופסיכותרפיסטית LCSW

עובד/ת סוציאלי/ת מאומת/ת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 26672

אודות אסיה גינדין בקצרה:

עובדת סוציאלית קלינית מורשית ממדינת ניו יורק בעלת הכשרה ונסיון בטיפול דינמי, טיפול משפחתי, טיפול בגשטלט ו - EMDR מציעה פסיכותרפיה למבוגרים, בני נוער, ילדים ומשפחות. אני מאמינה בחשיבותו של קשר טיפולי פתוח, אמפטי...

פניה אל אסיה גינדין

אודות אסיה גינדין

עובדת סוציאלית קלינית מורשית ממדינת ניו יורק בעלת הכשרה ונסיון בטיפול דינמי, טיפול משפחתי, טיפול בגשטלט ו - EMDR מציעה פסיכותרפיה למבוגרים, בני נוער, ילדים ומשפחות. אני מאמינה בחשיבותו של קשר טיפולי פתוח, אמפטי וחם כתנאי הכרחי ליצירת סביבה טיפולית המקדמת צמיחה והתפתחות אישית. המטופלים שלי מתארים אותי פעמים רבות כאמפטית, אכפתית, נגישה, יצירתית ומעמיקה.

אני מנוסה בטיפול באנשים הסובלים ממגוון רחב של בעיות, ביניהן מורכבויות במערכות יחסים, דכאון, חרדה, פוסט טראומה, אבדן ואבל, צורך בצמיחה אישית ומקצועית ועוד. אני עובדת עם ילדים, מבוגרים ומשפחות ונשענת על מספר גישות טיפוליות ובעיקר על הגישה הפסיכודינאמית, הפסיכולוגיה ההומאניסטית וגישות שונות לטיפול משפחתי. אני משלבת טכניקות שונות מגישות חוויתיות כגון גשטלט, פסיכודרמה וטיפול באמנות, וכן נעזרת לעיתים בטכניקות של טיפול קוגניטיבי התנהגותיאני מטפלת גם ב - EMDR    שיטה שהוכחה כיעילה בטיפול במגוון תלונות נפשיות הקשורות בין השאר לטראומה ולחרדה. אני משלבת את כלי השיטה כחלק מהטיפול שאני מציעה עם מטופלים שמעוניינים בכך.

אני מטפלת בשפות עברית, אנגלית ורוסית.

 

ניתן לקרוא עוד עלי באתר שלי   asyagindintherapy.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אסיה גינדין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אסיה גינדין ובאחריותו/ה.