לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נטע אדיבי שגב

נטע אדיבי שגב

נטע אדיבי שגב

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-122105

אודות נטע אדיבי שגב בקצרה:

שמי נטע אדיבי שגב, ואני פסיכולוגית קלינית מומחית (מספר רישיון: 27-122105, מספר רישיון מומחה: 38689) בנוסף לעבודתי הציבורית במסגרת פוסט אשפוזית לנוער, אני עובדת בקליניקה פרטית במודיעין. בעבודתי הציבורית אני עובדת מזה...

פניה אל נטע אדיבי שגב

נטע אדיבי שגב השיבה ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דוברת עברית.

אודות נטע אדיבי שגב

שמי נטע אדיבי שגב, ואני פסיכולוגית קלינית מומחית (מספר רישיון: 27-122105, מספר רישיון מומחה: 38689) בנוסף לעבודתי הציבורית במסגרת פוסט אשפוזית לנוער, אני עובדת בקליניקה פרטית במודיעין.

בעבודתי הציבורית אני עובדת מזה מספר שנים עם ילדים, בני נוער, הורים וצוותים חינוכיים. צברתי ניסיון בטיפול בילדים, נוער ומבוגרים כמו כן בהדרכת הורים ועבודה מערכתית מול ובשיתוף מסגרות חינוך.

אני בוגרת תואר ראשון (B.A) בפסיכולוגיה וחינוך מאוניברסיטת בן גוריון בנגב ותואר שני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית של הילד במכללה האקדמית ת"א-יפו.

 

אני מתמחה בעיקר בקשיים בוויסות הרגשי וההתנהגותי, קשיי הסתגלות במערכת החינוך, קשיים בקשרים בינאישיים ומיומנויות חברתיות, יחסי הורים-ילדים, פוסט-טראומה, דיכאון והפרעות במצב הרוח, פגיעות מיניות, הפרעות אכילה, משברי חיים (אובדן, גירושים, התמודדות עם מחלה) ומשברים נפשיים.

בנוסף, אני מציעה סיוע לאנשים שרצים להכיר את עצמם טוב יותר ולצאת למסע שיביאם לשיפור באיכות החיים שלהם.

אני מאמינה כי כל מפגש טיפולי הינו ייחודי, וגם אם טיפלתי בעבר בקושי דומה לשל הפונה, כל טיפול הינו ייחודי  ומותאם לצרכים ולאישיות של הפונה. 

.

 

איזה טיפול מתאים לי?

אנשים שונים פונים לטיפול מסיבות מגוונות. השאלה איזה טיפול מתאים לי? היא שאלה חשובה מאוד. ישנם טיפולים קצרי מועד וממוקדי מטרה שעשויים להיות, במקרים המתאימים, יעילים ביותר. לצידם ישנם טיפולים ארוכי טווח.

צברתי ניסיון הן בטיפול לפי הגישה הדינאמית, והם בטיפולים קוגניטיביים-התנהגותיים כמו גם טכניקות מתחום הטיפול הדיאלקטי-התנהגותי (DBT).

בכל מקרה טיפולי, אני לוקחת בחשבון מספר פרמטרים בקביעת הגישה הטיפולית המתאימה:

  1. סיבת הפנייה
  2. מערך הכוחות של המטופל וסביבתו
  3. נטיית לבו של המטופל

ההחלטה ביחס לגישה הטיפולית ולסוג הטיפול, נקבעת לרוב, לאחר מספר פגישות ייעוץ (משתנה ממטופל למטופל), וגם היא עשויה להשתנות בהתאם לצורך. התהליך נעשה בשיתוף עם המטופל, תוך חשיבה משותפת.

כלי הטיפול העמודים לרשותי הינם מגוונים: שיחה, טיפול במשחק, יצירה, למידה משותפת, מתן מטלות בית ועוד.

אני מאמינה כי אנשים שונים יכולים להיתרם מאנשי טיפול שונים. בכל מקרה, לא משנה באיזה גישה טיפולית תבחרו, חשוב שתוודאו כי המטפל בו בחרתם הינו איש מקצוע בעל הכשרה מעמיקה ומוכרת.

 

ניסיון מקצועי:

טיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים בקליניקה פרטית במודיעין

טיפול במתבגרים המתמודדים עם מצבים נפשיים אקוטיים ובמשפחותיהם, בפנימייה פוסט אשפוזית למתבגרים. טיפולים פסיכולוגיים, אבחונים פסיכודיאגנוסטיים, הדרכות הורים ועבודה מולטי דיסיפלינארית עם בית ספר, שירותי הרווחה, ליווי פסיכיאטרי והדרכת אנשי צוות.

העברת קבוצות מיומנויות לוויסות בגישת ה-DBT

טיפול בילדים נוער בסיכון אשר שוהים במסגרת חוץ ביתית. מתן טיפולים פסיכולוגים, אבחונים פסיכודיאנגוסטיים, הדרכת צוותים חינוכיים בפנימייה.

עבודה במסגרות חינוכית במסגרת השירות הפסיכולוגי-חינוכי: אבחון והגשה לוועדות השמה, ייעוץ לצוותים חינוכיים, עבודה עם מסגרות חינוך מיוחד: בעיות התנהגות, הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נטע אדיבי שגב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נטע אדיבי שגב ובאחריותו/ה.