לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יוסי שורץ

יוסי שורץ

יוסי שורץ

פסיכולוג קליני

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-7900

כמה מלים על ההכשרה, הנסיון והגישה שלי לטיפול פסיכולוגי. אני בוגר תואר שני מאוניברסיטת תל אביב, המומחיות שלי היא בפסיכולוגיה קלינית, כלומר טיפול נפשי, הדרכת הורים, יעוץ, הערכה ואבחון. אני עוסק בטיפול משנת 2005. העבודה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יוסי שורץ

אודות יוסי שורץ

כמה מלים על ההכשרה, הנסיון והגישה שלי לטיפול פסיכולוגי.

אני בוגר תואר שני מאוניברסיטת תל אביב, המומחיות שלי היא בפסיכולוגיה קלינית, כלומר טיפול נפשי, הדרכת הורים, יעוץ, הערכה ואבחון. אני עוסק בטיפול משנת 2005.

העבודה הטיפולית שלי מבוססת על גישות בשדה הטיפול הפסיכולוגי אותן למדתי ובהן הוכשרתי לאורך שנותי כמטפל. ניתן לכנות את גישתי לטיפול ׳אינטגרטיבית׳, משום שהיא מחברת ומשלבת מרכיבים מגישות קלאסיות (טיפול פסיכודינמי) וחדשות יותר (ממוקדות, CBT). כל זאת במטרה לתת מענה לצרכים שלעתים הינם מורכבים ביותר.

כאשר מדובר בטיפול בילדים, עבודה עם ההורים (טיפול בהורות-הדרכת הורים) היא חלק חשוב שנמצא כי הוא יכול לתרום משמעותית לרווחה ולתוצאות הטיפול בילדים. לכן במקרים רבים פגישות עם ההורים מתקיימות בנוסף לפגישות עם הילד, או מתקיימות בפני עצמן, בהתאם לצרכי ההורים והילדים.

תחום נוסף בו אני מתמחה הוא הספקטרום האוטיסטי. מבוגרים וילדים אשר מאובחנים על הרצף לעתים חווים ו/או מציגים קשיים בנושאים שונים, ביניהם תקשורת, יחסים בינאישיים וחברתיים וויסות חושי ורגשי. ההבנה והנסיון בתחום זה קשורים להבנה התפתחותית והינם להבנתי בעלי ערך רב לכלל העבודה הטיפולית. 

העבודה עם גילאים שונים וההיכרות עם גישות טיפוליות שונות מכוונת מטרה: להבין את המטופל.ת, את הכוחות והצרכים הנפשיים מתוכם הם פועלים כלפי עצמם וכלפי אחרים ומתוך היכרות משותפת זו, לנסות ולסייע.

ליצירת קשר: +972526022528 (ווטסאפ בלבד), yossi.schwartz@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יוסי שורץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יוסי שורץ ובאחריותו/ה.