לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לימור זבולון

לימור זבולון

לימור זבולון

פסיכותרפיסטית מוסמכת ועו'ס קלינית , מטפלת דינמית ומשלבת CBT ומיינדפולנ

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 18664

  שלום, שמי לימור ואני מטפלת בעלת ניסיון רב שנים במרפאה לבריאות הנפש ובקליניקה פרטית. אני אוהבת לעבוד עם אנשים במצבי הנפש השונים,  בהתמודדות עם דיכאון, חרדה, קונפליקטים ביחסים בין אישיים, תחושת תקיעות או כל... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לימור זבולון

אודות לימור זבולון

 

שלום, שמי לימור ואני מטפלת בעלת ניסיון רב שנים במרפאה לבריאות הנפש ובקליניקה פרטית. אני אוהבת לעבוד עם אנשים במצבי הנפש השונים,  בהתמודדות עם דיכאון, חרדה, קונפליקטים ביחסים בין אישיים, תחושת תקיעות או כל תחושה אחרת בה אישה /אדם חשים כי הם אינם במקום בו היו רוצים להיות. 

אני מומחית בטיפול בנשים בתקופת ההריון ולאחר לידה, תקופה אשר מאפשרת חשיפת רבדים עמוקים יותר בנפש ובגרעין הפנימי של ה'אני'. עובדת הרבה עם נשים שחוות דיכאון אחר לידה ולאחר אבדן הריון או לידה שקטה.

בעברי הקמתי וניהלתי את השירות הפסיכוגריאטרי במרפאה לבריאות הנפש ב"הלל יפה", אני עובדת עם אנשים בני 60 ומעלה אשר רוצים לחיות ברווחה נפשית טובה יותר ומתמודדים עם אבדנים, אלמנות, שינויים גופניים ותפקודיים, קונפליקטים במשפחה ובזוגיות המשתנה עם אתגרי הגיל.

התכנית הטיפולית נבנית ביחד עם המטופל ומותאמת לרצונותיו וצרכיו, הטיפול יכול להיות תהליכי יותר או ממוקד ונשלב במידת הצורך טכניקות מעולם ה cbt והמיינדפולנס להקלה בסימפטומים של דיכאון וחרדה, דפוסי מחשבה, חיזוק הדימוי העצמי והתמודדות עם המציאות המשתנה.

טיפול עבורי הוא מסע מרתק, מסע משותף בו אנו הופכים לצוות ופועלים למען חיים מתוך נוכחות וקרבה פנימית, קבלת המציאות שלא ניתנתלשינוי ועבודה למען שינוי מה שאפשרי לשנות. המטרה היא שינויים משמעותיים שישמרו לאורך זמן.

מטפלת בקליניקה פרטית בחדרה ובכרכור, מגיעה לטיפולי בית במידה ויש קשיי ניידות.

אני עובדת עם משרד הביטחון למשפחות שכולות .

מוזמנים ליצור קשר ב 052-2227500

ניתן ליצור קשר ב-limorpsy@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לימור זבולון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לימור זבולון ובאחריותו/ה.