לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
פרוייקט "חיות וחברה"פרוייקט "חיות וחברה"
תאריך רישום:
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות פרוייקט "חיות וחברה"

פרוייקט "חיות וחברה" הוא פרוייקט אינטרדיסציפלינרי, העוסק במכלול ההיבטים של הקשר בין אנשים לבעלי חיים. הפרוייקט שם לעצמו למטרה לאסוף ולהפיץ חומר מקצועי בנושאים הקשורים ליחסי הגומלין בין אנשים לבעלי חיים, לערוך מחקרים בתחום, וליצור ולהעמיק את הקשרים בין האנשים העובדים בתחום.

התעצמות הקשר בין בני האדם לבעלי החיים והעלייה בכמות המפגשים ביניהם, הולידו שאלות והתלבטויות רבות אצל האנשים העובדים בשטח ונמצאים במגע יומיומי עם בעלי החיים. הרצון לתת מענה להתפתחות שחלה בשטח ולשאלות השונות שעלו, כמו גם הרצון לדאוג לרווחתם ולזכויותיהם של בעלי החיים, הביאו את פרופ' יוסף טרקל להקים בינואר 1996 את פרוייקט "חיות וחברה", במחלקה לזואולוגיה באוניברסיטת תל אביב, במטרה לעסוק ביחסי הגומלין בין אנשים לבעלי חיים ולשפר יחסים אלה. הפרוייקט פועל לשיפור איכות חייהם ורווחתם של בעלי החיים, לשיפור דעותיהם של אנשים כלפי בעלי חיים, להתייחסות הומנית לאוכלוסיות בעלי חיים משוטטים ולבעיות הנובעות מכך, ולשילוב נכון של בעלי חיים במסגרות חינוכיות, טיפוליות ושיקומיות הפועלות לשיפור בריאותם הפיזית והנפשית של בני אדם.

הפרוייקט הוא רב-תחומי באופיו, ומאגד בתוכו אנשי מקצוע מתחומים שונים: רפואה, זואולוגיה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, חינוך, וטרינריה, משפטים, ריפוי בעיסוק ועוד.

הפרוייקט הוקם ללא מטרות רווח, וזקוק לסיוע ולתמיכה תקציבית לפעילויותיו השונות.

פרטים נוספים ניתן לקבל באתר "חיות וחברה"
כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה