לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שרה סילבר

שרה סילבר

שרה סילבר

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-1758

שרה סילבר פסיכולוגית חינוכית מומחית מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת    מגשרת לענייני עבודה, משפחה וגירושין       כתובת: רחוב מוצקין 23, רעננה 43313 טלפון: 09-7710354 email: sarasilber@yahoo.com   תאריך לידה:... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שרה סילבר

אודות שרה סילבר

שרה סילבר 1

שרה סילבר

פסיכולוגית חינוכית מומחית

מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת   

מגשרת לענייני עבודה, משפחה וגירושין
 
 
 
כתובת: רחוב מוצקין 23, רעננה 43313
טלפון: 09-7710354
 
תאריך לידה:             31.3.53       
תאריך עליה:             מאי 1981. ילידת ניו-יורק.
מעמד משפחתי:           נשואה + 3.
 
אתר באינטרנט: www.sarasilber.com
בקרו באתר לקבל מידע על הפעילויות השוטפות של הקליניקה ותמונות
 
פסיכולוגית דו-לשונית  (עברית ואנגלית) שהוכשרה והוסמכה בישראל ובארצות הברית. מנהלת קליניקה פרטית ברעננה משנת 1981. מומחית בהפרעות קשב וריכוז, תכניות לעיצוב התנהגות, הערכה וטיפול ברגישויות תחושתיות, טיפול בקשיים רגשיים של ילדים במגוון אמצעים כולל משחק, הדרכה לצוות בית הספר, וניהול המקרה בצורה מקיפה. הקליניקה עורכת איבחונים דידקטיים . 
 
שרה סילבר עברה הכשרה בתחומים של טיפול במשחק יחידני ומשפחתי , הבסיס ההתפתחותי  של ליקויי למידה, וגישור עסקי ומשפחתי.  היא כותבת מאמרים מקצועיים ומרצה בנושאים  שונים ברחבי הארץ. הקליניקה מהווה מרכז להרצאות וסדנאות בנושאים הקשורים לאיכות החיים של ילדים ומשפחותיהם.
 
מטפלת משפחתית וזוגית מתאריך – ספטמבר 1992
פסיכולוגית חינוכית מומחית מתאריך – נובמבר 1984
חברה בחטיבה החינוכית בהסתדרות הפסיכולוגים בישראל משנת 1983 עובדת בפרקטיקה פרטית משנת 1981 ברעננה.
 
השכלה מקצועית:
 
האוניברסיטה העברית בירושלים, B.A  בפסיכולוגיה, יוני 1975
Queens College Graduate Program in School Psychlogy        
 Ms. Sc. Education, June 1977                                     
Certified School Psychlogist New York State 1977                         
 
מכון רבדים להכשרת מטפלים משפחתיים מוסמכים (נתניה)
    תכנית דו-שנתית לטיפול במשפחה ובזוג
    התעודה הוענקה בספטמבר 1992
 
קורסים במדור להשתלמות חוץ באוניברסיטה תל-אביב בנושא "טיפול משפחתי באמצעות משחק". הקורסים וההדרכה האישית ניתנים על ידי ד"ר שלמה אריאל משנת 1988 ועד היום.
 
קורות חיים והתנסות מקצועית בארץ 
 
פסיכולוגית חינוכית
מטפלת משפחתית וזוגית
    פרקטיקה פרטית, רעננה
    משנת 1984 ועד היום
 
מאז קבלת המומחיות אני עובדת בקליניקה פסיכולוגית-חינוכית שפתחתי ברעננה ועובדת בהקף של חצי יום במסגרת פרטית. אני מטפלת בכל מגוון הבעיות של ילדים ומשפחותיהם. הפרקטיקה התחילה באבחון וטיפול של ילדים עם קשיי למידה וכל סוגי הקשיים שהתבטאו בבית הספר כגון בעיות התנהגות, בעיות חברתיות, בעיות מוטורית, שאלות של מוכנות לכיתה א' וכו', והתרחבה במקביל ללמידה ולהעשרה המקצועית שלי לכלול טיפול משפחתי וזוגי. אני משתמשת במגוון של טכניקות מילוליות ולא-מילוליות בטיפול, עובדת עם ילדים מגיל שנתיים ומעלה, ומאבחנת ומטפלת באנגלית ובעברית. אני מתערבת במערכות בהן הילד נמצא בבית הספר ובמשפחה על מנת לעצב סביבה אופטימלית להתפתחותו ועובדת בשיתוף פעולה עם מגוון הגורמים הרלוונטיים למקרה – מורות, יועצים, צוות החינוך המיוחד, מנהלים, מפקחות חינוך מיוחד, שירותים פסיכולוגיים, ואנשי מקצוע הקשורים למקרה.
 
 
פסיכולוגית חינוכית
ומנהלת אדמיניסטרטיבית
    צוות "ספקטרום", רעננה
    ינואר 1989 ועד ספטמבר 1992
 
ארגון וניהול מן היסוד של צוות רב-מקצועי לאבחון וטיפול בילדים עם קשיי התפתחות ולמידה. הצוות עבד במסגרת פרטית ברעננה והיה מורכב מאנשי מקצוע מתחומים שונים העוסקים בתחןם של קשיי למידה. הצוות כלל נוירולוג ילדים, אופטומטריסט ילדים, מרפאה בעיסוק, גננות לחינוך מיוחד, מורות להוראה מתקנת, קלינאית תקשורת, ופסיכולוגית חינוכית, כשאני מלאתי תפקיד זה.
 
 
פסיכולוגית חינוכית
רכזת יחידה ללקויי למידה
    בית איזי שפירא, רעננה
    ספטמבר 1988 ועד ליוני 1989
 
אבחון וטיפול בילדים עם קשיי קריאה, כתיבה וחשבון. ריכוז עבודת הצוות בכתיבת תכניות להוראה מתקנת, בהדרכת מורים וייעוץ להורים. היחידה עבדה בשיתוף עם יועצות ופסיכולוגיות בתי הספר, מהן באו ההפניות. הייתי אחראית על הקמת היחידה, קביעת נוהלים, יחסי ציבור עם גורמים מבחוץ ועם מערכות אחרות בתוך בית איזי שפירא. הייתי אחראית לאינטגרציה של עבודת אנשי המקצוע ביחידה לתכניות והמלצות ברורות למערכת החינוכית.
 
פסיכולוגית חינוכית
    שירות פסיכולוגי-ייעוצי
    קדימה
    אוקטובר 1981 – ינואר 1987
    מנהל תחנה: יהושע ירד
 
המשרה הראשונה שלי בארץ היתה בישוב עם אוכלוסיה טעונת טיפוח, דרומה מנתניה. תפקידי היה לטפל בילדי בית הספר אחד ושלושה גני ילדים. העבודה כללה מגוון של פעילויות בתחומים של: אבחון של קשיי למידה והתנהגות, הדרכה למורים, יעוץ להורים, ארגון מערכת החינוך המיוחד, הנחיית קבוצות של הורים, תלמידים ומורים בנושאים ספציפיים, השתתפות בועדות השמה לחינוך מיוחד, העברת השתלמויות לצוות בית הספר, ומעורבות עם גורמים קהילתיים לפיתוח תוכניות חברתיות לאוכלוסיה קשה זאת
 
ACKNOWLEDGEMENT IN PROFESSIONAL BOOK
משנת 1985 ועד עכשיו אני לומדת את הנושא של טפול משפחתי באמצעות משחק. הקורס ניתן על ידי פרופסור שלמה אריאל. ההשתלמות התחילה במסגרת המדור ללימודי חוץ של אוניברסיטת תל אביב ואני המשכתי הלאה לשלב מתקדם. בקורס אנו מנתחים את המקרים לעומק ובונים אסטרטגיות טיפוליות למשפחות המטופלות. לפעמים הפגישות מוקלטות. ישנה הדרכה בתוך הפגישה עצמה וגם לאחר מכן. לאחרונה יצא לאור ספרו החדש של ד"ר אריאל – STRATEGIC    FAMILY    PLAY   THERAPY  PUBLISHERS,   Great Britain)  (WILEY. הרבה מההדגמות של הטכניקות נלקחו מהמקרים שטפלתי בהם ובאותם מקרים מוזכר שמי בספר.מצויינת הכרת תודה לעבודתנו המשותפת בדף ACKNOWLEDGEMENT  בראשית הספר.
 
העברת הרצאות מקצועיות וערבי עיון
במשך השנים האחרונות האחרונות הוזמנתי לדבר על נושאים פסיכולוגיים מענינים בפני מסגרות שונות: הנה דוגמא של כמה מהן:
 
1.     אוניברסיטה תל אביב,  20.1.1993
מרצה אורחת בקורס "תת-קבוצות בלקוייה למידה"
הצגתי מקרה מעשי מהפרקטיקה הפרטית בנושא לקויי למידה. הקורס היה מאוד תיאורתי והמרצה רצתה שתלמידיה יעונינו במקרה חי מהשטח. המקרה שהצגתי דן באספקטים של האבחון, ההערכה והטיפול של הילדה הנדונה. ראה מכתב מצורף של ד"ר נעמי פרנקל, מרצה הקורס.
 
2.     מרכז קהילתי יד-לבנים רעננה
ערב עיון בנושא "הפרעות בקשב ובריכוז"
הועברה על ידי צוות "ספקטרום", נובמבר 1989.
הוצגו ההבטים השונים של הנושא על ידי אנשי המקצוע השונים בצוות. השקופיות הרבות שהכנו תרמו לרמה הגבוהה של הערב ונשאלנו להרצות שנית.
 
3.     ערב לעולים חדשים במסגרת ארגון "תהילה"
ספטמבר 1989 , רעננה
 
העברתי הרצאה ודיון על הנושא "קליטת ילדים עולים בחברה הישראלית" (באנגלית).בהרצאה הוצגו האספקטים השונים של קליטת ילדים ודרכים להתמודד עם הקשיים והאתגרים. באותו מפגש, ראש עיריית רעננה, מר זאב בילסקי, דיבר על חוויותיו עם עליה. מטרת הערב היתה לתת לעולים החדשים כיוון וחיזוק לקראת שנה ראשונה קשה של הסתגלות לארץ.
 
השתלמויות מקצועיות
עברתי השתלמויות מקיפות עם רמי כץ (אבן יהודה) על הבסיס הנוירולוגי – התפתחותי של לקויי למידה.  הכלים האיבחוניים והטיפוליים שנלמדו הוכנסו לעבודה השוטפת  עם ילדים עם קשיים לימודיים לטיפול מקיף יותר והתוצאות נראות בשטח.
 
הכשרה לגישור
עברתי הכשרה לגישור עיסקית עם ד"ר דוד סילורה ממכון "סולחה" ועם ד"ר סוזן זיידל בגישור משפחתי וגירושין בשנים 2004-2005. נושאים  אלו כלולים עכשיו בשירותי הקליניקה.
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שרה סילבר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שרה סילבר ובאחריותו/ה.