לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אליאב ברמן

אליאב ברמן

אליאב ברמן

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-7087

  ארגז הכלים שלי מגוון ואני משלב בין גישות שונות, בייחוד בין שיטות קצרות מועד כמו CBT לבין גישות מסורתיות יותר. מטפל במבוגרים וקשישים. עברית ואנגלית (שפת אם)   טיפול פסיכולוגי הינה אחת הדרכים העיקריות והמוכחות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אליאב ברמן

אליאב ברמן השיב ל 100% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות אליאב ברמן

 

ארגז הכלים שלי מגוון ואני משלב בין גישות שונות, בייחוד בין שיטות קצרות מועד כמו CBT לבין גישות מסורתיות יותר. מטפל במבוגרים וקשישים. עברית ואנגלית (שפת אם)

 

טיפול פסיכולוגי הינה אחת הדרכים העיקריות והמוכחות מבחינה מדעית להחלמה רגשית, שיקום, צמיחה והתפתחות אישית. תפקידי כמטפל הוא לסייע לך למצוא דרכים שיקלו על סבלך, לאפשר לך מקום בטוח שבו תוכל/י לגלות את דרכך וללוות אותך בתהליך הצמיחה שלך. אני מביא למפגש הזה ניסיון מקצועי עשיר ו'ארגז כלים' מגוון של טכניקות טיפוליות לצד ניסיון חיים, אמפתיה ולב רחב. מרגש אותי מאוד ואני מרגיש שזו זכות גדולה להיות שותף ועד לתהליך שבו אדם נפגש ומשלים עם עצמו.
 

ניסיון לימודי ומקצועי:

פסיכולוג שיקומי מומחה

תואר שני בפסיכולוגיה שיקומית-קלינית מאוניברסיטת בר-אילן

בוגר תכנית 'עוגן' לפסיכותרפיה אינטגרטיבית של המכללה האקדמית ת"א-יפו.

במסגרת עבודתי במגזר הציבורי צברתי ניסיון רב בעבודה עם אנשים הסובלים מטראומות וזכרונות עבר קשים; קשישים ואנשים המתמודדים עם נכויות או מחלות מסכנות חיים; אנשים המתמודדים עם בעיות שליטה בכעסים ואלימות. בעבר, עבדתי במרכז לשיקום אורתופדי בביה"ח תל-השומר.
אני משלב בטיפול בקליניקה מגוון שלם של כלים פסיכולוגיים. ארגז הכלים שלי כולל בין היתר שימוש ב- ACT, אחת מהשיטות המובילות בגישה הקוגניטיבית-התנהגותית (CBT); גישת הריאיון המוטיבציוני - זיהוי תקיעויות ומחסומים והגברת המוטיבציה כדי להתגבר עליהם; תרגול מיינדפולנס; כלים מעולם הטיפול הזוגי והדרכת הורים; טיפול בטראומה וזכרונות עבר קשים תוך שימוש משולב בכלים דינמיים, קוגניטיביים והתנהגותיים. בעת הצורך וכשהדבר מתאים אני גם עושה שימוש בטכניקת EMDR שנמצאה כיעילה לטיפול בטראומה ומגוון הפרעות נוספות.

הקליניקה בפתח תקווה, 'מגדלי ב.ס.ר. סיטי', ז'בוטינסקי 2

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אליאב ברמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אליאב ברמן ובאחריותו/ה.