לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר ענת ברגול שקד

ד"ר ענת ברגול שקד

ד"ר ענת ברגול שקד

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6330

ד"ר ענת ברגול שקד - פסיכולוגית (Ph.D. מאוניברסיטת ת"א).  טיפול פסיכולוגי למבוגרים ולמתבגרים בקליניקה פרטית בבנימינה ובתל אביב.   מגיעים אלי מבוגרים וצעירים המתמודדים עם אתגרים וקשיים בשל משברי... קראו אודותיי בהרחבה...


תל אביב והמרכז, שרון ושומרון

פניה אל ד"ר ענת ברגול שקד

אודות ד"ר ענת ברגול שקד

ד"ר ענת ברגול שקד - פסיכולוגית (Ph.D. מאוניברסיטת ת"א). 

טיפול פסיכולוגי למבוגרים ולמתבגרים בקליניקה פרטית בבנימינה ובתל אביב.

 

מגיעים אלי מבוגרים וצעירים המתמודדים עם אתגרים וקשיים בשל משברי חיים; קשיים אישיים, בניאישיים וזוגיים; אובדנים מסוגים שונים; שאלות של ערך עצמי וזהות ושאיפה להגשמה עצמית.  

יש לי עניין מיוחד  גם  בעבודה עם מבוגרים ומתבגרים שיש להם ליקויי למידה ו/או הפרעת קשב  וניסיון רב בהעצמה טיפולית למימוש עצמי בכל תחומי החיים   ולביטוי הפוטנציאל האישי  בעולם האקדמי והתעסוקתי - ובכך עוסקת עבודת הדוקטורט שלי.
בנוסף, אני עוסקת גם באבחון פסיכודידקטי ללומדים בוגרים (סטודנטים) ועובדת מול גופים אקדמיים שונים 
ובהדרכת הורים לילדים עם ליקויי למידה או ADHD.

הגישה הטיפולית שלי היא פסיכו-דינמית ואני מאמינה בהתאמת הטיפול  לצורכי המטופל  ומשלבת בין עבודה תהליכית עמוקה לבין עבודה הממוקדת במטרות קצרות טווח    ועושה שימוש על פי צורך  גם במגוון כלים וטכניקות מתחומי הטיפול המטה-קוגניטיבי ו-CBT. 

בנוסף לעבודה בקליניקה הפרטית, אני עובדת גם בפקולטה לאומנויות של סמינר הקיבוצים, כפסיכולוגית המרכזת את מרכז התמיכה וההעצמה לסטודנטים.  

 

ניתן לפנות אלי לקביעת פגישת היכרות  ולשאלות,  בטלפון-  0547838343
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר ענת ברגול שקד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר ענת ברגול שקד ובאחריותו/ה.