לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורנה גלבוע-שביט

אורנה גלבוע-שביט

אורנה גלבוע-שביט

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-5813

אורנה גלבוע-שביט פסיכולוגית קלינית מומחית , מדריכה מוסמכת בתחום טיפול ודיאגנוסטיקה מס' רישוי 5813 משלבת עבודה במרפאת חוץ פסיכיאטרית בביה"ח שיבא ועבודה בקליניקה פרטית באזור כפר סבא. עובדת עם יחידים ועם זוגות.... קראו אודותיי בהרחבה...


שרון ושומרון

פניה אל אורנה גלבוע-שביט

אודות אורנה גלבוע-שביט

אורנה גלבוע-שביט

פסיכולוגית קלינית מומחית , מדריכה מוסמכת בתחום טיפול ודיאגנוסטיקה מס' רישוי 5813

משלבת עבודה במרפאת חוץ פסיכיאטרית בביה"ח שיבא ועבודה בקליניקה פרטית באזור כפר סבא. עובדת עם יחידים ועם זוגות. מטפלת במגוון רחב של מצבים כמו עבודה עם נפגעי טראומה, מצבי דכאון, חרדה. התערבויות ממוקדות במצבי משבר.  ליווי והכנה להורות ולאימהות והתמודדות עם סוגיות שונות הקשורות לאימהות, כמו פרידה, זהות, איזון בין אימהות לעבודה ועוד. ליווי ויעוץ סביב שינויים ומעברים במהלך החיים. טיפול במגוון בעיות אישיות ובינאישיות כמו  הערכה עצמית נמוכה, קושי ביצירה ובשימור קשרים חברתיים וזוגיים ועוד. יעוץ בנושאי תעסוקה. בעבודתי משלבת הבנה קלינית מעמיקה עם טכניקות התערבות עכשוויות המכוונות ליצירת שינוי. ניתן להגיע לפגישה חד פעמית לייעוץ ללא התחייבות.

טלפון לפניות: 0544903159

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורנה גלבוע-שביט, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורנה גלבוע-שביט ובאחריותו/ה.