כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהרוני פרישוף, פסיכולוגית קליניתhttps://www.hebpsy.net/Roni
 רוני פרישוף, פסיכולוגית קלינית בתל אביב. מדריכה בטיפול נפשי. באתר ניתן למצוא כרטיס ביקור, "אני מאמין" מקצועי, מאמרים, קישורים ופורום בנושא פסיכולוגיה, טיפול נפשי ועניינים שבנפש.

שיחת נפש


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
על חוויית... - רוני פרישוף
שינוי כללי... - רוני פרישוף
היה או לא היה?... - רוני פרישוף
טראומה מודחקת... - חוסר הבנה
שיתוף בהעברה... - רוני פרישוף
חן חן (: - רוני פרישוף
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:נטעתאריך:2/6/2007 15:07

נושא:

קשיים ובלבול
תוכן:שלום רוני,

לאחרונה אני חשה מאוד רע. כפי שכתבתי בכותרת- בלבול ואי שקט נוראי

לפני כחצי שנה עזבתי מקום עבודה מסודר ומכניס עקב סכסוך עם מעסיקי. התחלתי לימודים שגם הם סוג של פשרה בין מה שרציתי ומה שאפשר, וניסיתי למצוא עבודה שתשתלב עמם. כל ניסיון שלי למצוא מקום כזה הסתכם במפח נפש של יום אחד שלאחריו לא שבתי לאותו מקום וכמובן לא קיבלתי תשלום (מדובר ב-4 מקומות עד כה). אני חשה רע בכל מקום, פוסלת כל אחד מהם על בסיס אחר (גם אם השקעתי כדי להתקבל)- משכורת/אווירה/מאמץ פיזי/מרחק מהבית וכד'. יש עלי לחץ רב מהסביבה למצוא עבודה שכן אני מובטלת חצי שנה וכן משאבי הכספיים הולכים ומצטמצמים..

כמו כן, אני משתוקקת לטייל בקיץ טיול מעט ארוך בחו"ל, כי מעולם לא עשיתי זאת. אני חשה קנאה כלפי אחרים שטיילו ושהפסדתי משהו. למרות שלא תכננתי עדיין ואין לי אם מי לנסוע עדיין, כבר דחיתי מקום עבודה די טוב שהתקבלתי אליו, משום שדרשו התחייבות לשנה- ואני הרי רוצה לנסוע. הסביבה לא מעודדת אותי לכך ואני גם מפחדת מסכנות ומהלא נודע. אבל כל כך רוצה...אני חושבת שאם לא אעשה זאת עכשיו לא אעשה זאת לעולם. האם לדעתך אני צריכה ללכת על זה?

יש לי חבר כשנה. כתבתי לך בעבר על קשיים ביחסי המין שלא נפתרו עד כה.. לא הלכנו לייעוץ בגלל חוסר נכונות מצידו וגם פאסיביות שלי. בעיות חוסר הזיקפה די נפתרו עם הזמן. אך עדיין, אני חשה חוסר תשוקה מוחלט אליו. המגע המיני איתו מכאני ואני סולדת ממנו. אני מנסה להמנע מכך ככל יכולתי, על אף שהוא לוחץ על כך ולכן זה מתרחש כפעמיים בחודש לאחר חיכוכים בנושא. אני מתלבטת- האם להיפרד. משום שהוא כן תומך ועוזר ומפחדת איך ארגיש לאחר שאאבד אותו וגם לא רוצה לפגוע בו. אך המצב די לא נעים ואני לא אופטימית כמו בהתחלה שאולי יחול שינוי..כי בכ"ז אנחנו ביחד כבר הרבה זמן, דיברתי איתו על כך בעבר וכנראה זה פשוט לא זה ביננו בתחום המיני. האם לדעתך כדאי לחתוך את הקשר?

כל הדברים הללו גורמים לי לעצבנות נוראה. אני לוקחת רגיעון וזה לא עוזר. אני מרגישה שיש לי איזה וריד במצח שמתנפח ומתנפח עד שיתפוצץ. אני רבה עם אנשים, מנתקת קשרים עם חברות- לעיתים בגלל שמקנאה בהן, אני אוכלת ללא הרף, מרגישה שנאה או זעם לאנשים בגלל דברים פעוטים גם אם איני מכירה אותם אפילו אלא נתקלתי בהם ברחוב, אני בוכה כשחושבת על המשפחה שלי, יושבת שעות ובוהה, לא מגישה עבודות בלימודים שהייתי צריכה למרות שיש לי זמן רב להכינן.

מה את מציעה לי לעשות כדי לצאת מהמצב הזה? יש לציין שעד לפני חצי שנה תפקדתי יפה, שילבתי עיסוקים שונים וכו' ופתאום הכל קרס.

תודה מראש.



תגובות
4/6/2007 13:44
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום