רפואת הנפש

רפואת הנפש

רפואת הנפש

לימור רייז

לימור רייז

לימור רייז   פסיכולוגית מומחית חינוכית והתפתחותית, מ.ר. 3643

קליניקה פרטית ברעננה. טלפון נייד: 0545-536789

דוא"ל: limor_reiss@hotmail.com

שמי לימור רייז, פסיכולוגית לפעוטות, ילדים, מתבגרים ומבוגרים צעירים (עד גיל 30). מומחית לגיל הרך (מומחיות בפסיכולוגיה התפתחותית), טיפול משפחתי, דיאדי ופרטני עם ילדים והורים, וכן חיבורים במפגש עם מסגרות חינוך בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד (מומחיות בפסיכולוגיה חינוכית). במהלך 30 שנות נסיון בתחום, קיבלתי הסמכה לטיפול בפגיעות מיניות, בטראומה לגיל הרך (מומחיות בטיפול CPP), וכיום אני מתמקדת באינטגרציה עם כלים מתחום פסיכולוגיה קוגניטיבית התנהגותית (סיימתי הכשרה ב-CBT).

מאחורי נסיון בעבודה במסגרות שונות: שירות פסיכולוגי – חינוכי (פסיכולוגית של גנים, בתי ספר, כולל בי"ס לילדים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים),  מכון להתפתחות הילד, יחידה התפתחותית לגיל הרך (0-6) באשדוד, ניצ"ן (אבחונים פסיכו-דידקטיים), מרכז אפילפסיה בבי"ח אסף הרופא, מסיל"ה (אבחון וסיוע לילדי עובדים זרים).

במהלך שנות עבודה אלה למדתי להכיר את עולמם של ילדים ומשפחות עם קשיים וכן עם נכויות התפתחותיות שונות: הרצף האוטיסטי (ASD), הפרעות קשב, ריכוז, ויסות והתנהגות, הפרעות חרדה ודיכאון. אני מלווה משפחות אלה והמסעות המשותפים בקליניקה, מספקים לי רגעים רבים של עניין, פליאה ולמידה.

אני שותפה לכתיבה בפורטל אביליקו (ABILIKO), פלטפורמה העוסקת בנכויות וקשיים התפתחותיים.
כמו כן, אני נותנת הרצאות לקהל הרחב ולאנשי מקצוע בתחומים שתוארו.

קליניקה פרטית, רעננה.

 

 

 

צרו קשר

מוזמנים ליצור עימי קשר.


×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.