יריד פסיכולוגיה עברית

קורס מציאות וירטואלית: איך להתמודד עם התמכרות למסכים / יגאל שרון

מחיר קטלוגי: 750.00 ₪
מחיר: 550.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: אמציה - אונליין
טלפון: 052-8087052 (אמציה כהן)
דמי טיפול ומשלוח: 0 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: אונליין.
זמן אספקה: עד 24 שעות מרגע ההרשמה!
קורס מציאות וירטואלית: איך להתמודד עם התמכרות למסכים / יגאל שרון

קורס מציאות וירטואלית: איך להתמודד עם התמכרות למסכים / יגאל שרון

enlightened​​​​​​​ הקורס יפתח לנרשמים תוך 24 שעות מרגע ההרשמה!

​​​​​​​הקורס מציע העשרה במגוון גישות, שיטות וכלים להתמודדות עם ילדים ומתבגרים שמראים סימפטומים של התמכרות למסכים בעידן משתנה ודינמי.​​​​​​​

קורס מציאות וירטואלית: איך להתמודד עם התמכרות למס 1

 

​​​​​​​קורס מציאות וירטואלית: איך להתמודד עם התמכרות למס 2

​​​​​​​יגאל שרון

יזם, מנהל ומרצה בתוכנית להכשרת מטפלים קוגניטיביים-התנהגותיים בעצימות נמוכה LICBT במכללה האקדמית וינגייט, חוקר, מטפל ומפתח שיטות טיפול מתקדמות ב-CBT, יזם של MOODIFY, סטארט-אפ בתחום ה-CBT המפתח חומרי ריח להפחתת לחץ, מדריך סטודנטים ומטפלים בשיטת TEAM CBT.

01 יחידה ראשונה: האם מדובר בהפרעה? עקרונות היסוד להתמכרות למסכים. ביחידה זו נבין את זירת ההתמכרות. נלמד למה הילד שלי מכור למסכים, מהם הגורמים להתמכרות, מהם הסימנים והתסמינים שמקרבים אותנו להגדרה של התמכרות. נדבר על משחקי מחשב ואינטרנט, השפעת האור הכחול, על שימוש מופרז בנייד ועל התופעה החדשה של עייפות הזום. 

02 יחידה שנייה: אבחנה מבדלת לאבחון התמכרות. ביחידה זו יתואר תפקידן של הרשתות החברתיות, מהם התסמינים הרגשיים והגופניים המצביעים על התמכרות. נזהה את היתרונות והחסרונות של השימוש במסך, איך ההתמכרות משפיעה על יחסים בין אישיים. נמליץ על אפליקציות להתמודדות. נבין מה זה SELFITIS ונגדיר את ההפרעה על פי ה-DSM. 

03 יחידה שלישית: מהן שיטות הטיפול? סקירת מגוון הפתרונות - מה באמת ניתן לעשות? ביחידה זו יתוארו הטיפולים השונים - טיפול תרופתי, קוגניטיבי-התנהגותי (הפתרון המומלץ), דינאמי או עצמי. נדבר על תפקידו של ההורה ומהם עקרונות היסוד בטיפול CBT. ננגיש את הכלים להמשגת הבעיה ונערוך ניטור של שימוש בכלים שונים כולל טכנולוגיות. נדבר גם על שימוש יעיל במסכים. 

04 יחידה רביעית: אז מה עושים? טיפול בהתנגדויות ויצירת מוטיבציה לשינוי ההרגלים. ביחידה זו יתוארו התנגדויות לתוצאה ולתהליך, מהם חמשת עקרונות התקשורת היעילה. ננסה להבין איך אני מגייס את המטופל, איך אני מודד את רמת ההתנגדות, איך אני יוצר מוטיבציה לשינוי? נעשה שימוש בכלים פרדוקסלים, בפרסים וחיזוקים. נבין מהן החלופות שיכולות להיות למחשב.

05 יחידה חמישית: תהליך השינוי ויצירת הרגלים חדשים. ביחידה זו נדבר על יצירת אג'נדה טיפולית חדשה, על הבניה קוגניטיבית בעזרת יומן מצב רוח. נתמקד בשיום הרגשות ומציאת איזונים. נבין ביחד איך מקנים הרגלים חדשים מחוץ לעולם המקוון ומהו תפקידם של התומכים כסוכני שינוי.

06 יחידה שישית: ההרגל החדש, שיפור ושימור. ביחידה זו ננסה להבין את פרוטוקול השינוי על פי מתאר הזיהוי. נדבר על מיומנויות חברתיות, תפקיד ההורה בשינוי ותפקיד בית הספר בשינוי. נשים דגש על הגישה המערכתית לשינוי ונבין איך ניתן לחזק ולשמר את ההרגלים החדשים.

​​​​​​ 07 יחידה שביעית: MASTERCLASS! הדגמת טיפול של 90 דקות.

מחיר רגיל - 1050 ש"ח 

הרשמה מוקדמת - 750 ש"ח

מחיר לאחר הנחת קופון עבור פסיכולוגיה עברית: 550 ₪

​​​​​​​קורס מציאות וירטואלית: איך להתמודד עם התמכרות למס 3​​​​​​​

קורס מציאות וירטואלית: איך להתמודד עם התמכרות למסכים / יגאל שרון
מחיר קטלוגי: 750.00 ₪
מחיר: 550.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.