לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רותם זיו סוואיד

רותם זיו סוואיד

רותם זיו סוואיד

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 33697

שמי רותם זיו סוואיד, עובדת סוציאלית קלינית (MSW). אני מטפלת בילדים, מתבגרים, הדרכות הורים ומבוגרים צעירים בקליניקה בהוד השרון.  בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית מאוניבריסטת תל אביב ובעלת תעודת פסיכותרפיה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רותם זיו סוואיד

אודות רותם זיו סוואיד

שמי רותם זיו סוואיד, עובדת סוציאלית קלינית (MSW). אני מטפלת בילדים, מתבגרים, הדרכות הורים ומבוגרים צעירים בקליניקה בהוד השרון. 

בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית מאוניבריסטת תל אביב ובעלת תעודת פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית (CBT).

מגיעה עם ניסיון של קרוב לעשור בעבודה עם ילדים ומתבגרים ומטפלת במגוון נושאים בינהם חרדה, דכאון, משברים ואירועי חיים טראומתיים, קשיים ביחסים בין אישיים וקשיים חברתיים, קשיים בויסות הרגשי, שאלות של דימוי עצמי ועוד, בגישה פסיכודינאמית ובגישה קוגניטיבית התנהגותית, תוך שילוב כלים מגישות טיפוליות נוספות, בהתאם לצרכיו האישיים של המטופל. 

בנוסף לעבודתי בקליניקה פרטית, אני עובדת מזה מספר שנים במחלקה לטיפול יום לילדים ונוער במרכז לבריאות הנפש ״גהה״.

אני מאמינה שבאמצעות קשר בינאישי קרוב, נוצרת הזדמנות למרחב משמעותי של התבוננות, הבנה וחקירה משותפת בתוך טיפול. כשהקשר מתרחש בתוך מרחב בטוח, אני רואה שמתאפשר תהליך מדויק בו המטופל מתחבר לחלקים שונים בתוך עצמו ודרך כך ניתן להעלות סוגיות שתופסות מקום ביום יום, להתבונן יחד על קשיים וכאב, לשאול שאלות ולבדוק את יעילותם של דפוסים קיימים. כל אלה, במטרה לסייע להבנה מעמיקה של המטופל את עצמו ולאפשר תהליכי שינוי בהם, בין היתר, ניתן להשתחרר מדפוסים ישנים ולהתגבר על משברים.

שפות: עברית ואנגלית (טיפולים גם לדוברי אנגלית).

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רותם זיו סוואיד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רותם זיו סוואיד ובאחריותו/ה.