לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דנה ספיר בויום

דנה ספיר בויום

דנה ספיר בויום

מטפלת זוגית ומשפחתית, עובדת סוציאלית msw

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23708
מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 6735

 דנה ספיר בויום  מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת. msw .מתמחה באובדן ושכול ,הדרכת הורים בגישת אייכה נעים להכיר אני דנה. מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת ע"י האגודה לטיפול זוגי ומשפחתי.  עובדת בתחנה לטיפול זוגי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דנה ספיר בויום

אודות דנה ספיר בויום

 דנה ספיר בויום

 מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת. msw .מתמחה באובדן ושכול ,הדרכת הורים בגישת אייכה

נעים להכיר אני דנה. מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת ע"י האגודה לטיפול זוגי ומשפחתי.  עובדת בתחנה לטיפול זוגי ומשפחתי בשירות הציבורי ובקליניקה הפרטית בהוד השרון.  במשך שנים רבות צברתי ניסיון רב בעבודה במחלקות לשירותים חברתיים כעו"ס משפחות, עו"ס זיקנה ועו"ס בבית אבות פרטי. התמחיתי בליווי המטופל ומשפחתו בהתמודדות עם מחלה קשה וכרונית, אובדנים,ביחסים בינדוריים בין המטופל לבני משפחתו, ובקשיי ואתגרי ההורות.

אני מאמינה כי הקשר הנרקם בין המטפל למטופל הוא משמעותי בתהליך השינוי. כל אדם מתמודד עם קשיים ומורכבויות בחייו ובקשרים המשמעותיים  עם קרוביו. קשר בין מטפל למטופל המבוסס על אמון ותחושה של מקום בטוח יכול לאפשר למטופל להביא את עצמו, להגיע למימוש פוטנציאל אישי ולהתגבר על אתגרים וקשיים.

מתמחה בטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי, טיפול במשברי חיים, טראומות, אובדן ושכול , וטיפול בגיל השלישי, דכאון, מעברי חיים.

פרטים ליצירת קשר

פלאפון 0508484835

מייל danasapir420@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דנה ספיר בויום, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דנה ספיר בויום ובאחריותו/ה.