לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מורן וייס

מורן וייס

מורן וייס

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16707

אודות מורן וייס בקצרה:

עובדת סוציאלית, טרילותרפיסטית, מאמנת ליישוב סכסוכים ומגשרת. בעלת M.A בניהול ויישוב סכסוכים וומשא ומתן. בוגרת קורסי התמחות שונים לאורך השנים בתחומי האימון וההדרכה. אני מאמינה מאוד באנשים. בכוחות שבהם. ביכולתם למצוא...

פניה אל מורן וייס

דוברת עברית.

אודות מורן וייס

עובדת סוציאלית, טרילותרפיסטית, מאמנת ליישוב סכסוכים ומגשרת. בעלת M.A בניהול ויישוב סכסוכים וומשא ומתן. בוגרת קורסי התמחות שונים לאורך השנים בתחומי האימון וההדרכה.

אני מאמינה מאוד באנשים. בכוחות שבהם. ביכולתם למצוא את דרכם ולפרוץ גם בנסיבות מורכבות. גם אם לפעמים נדרש פנס כדי לצאת לדרך שנראית אפלה.

כיום עוסקת בעיקר ב: 

אני מנחה, מרצה ומלווה תהליכים אישיים ובינאישיים. אני מלווה אנשים ומשפחות במצבי שגרה ומשבר למעלה מ-15 שנים בגישה המשלבת כלים ומיומנויות מתחומי ידע מגוונים. תהליכי ההדרכה הינם ממוקדים וקצרי מועד. האפשרות לייצר שינוי, מחשבתי ומעשי, מרגשת אותי בכל פעם מחדש- לאפשר למודרכים לדייק את עצמם, להכיר עוד דרכי חשיבה ופעולה, ולמצוא איזון בדרך שאיתה הם מרגישים שלמים ושמחים בחלקם.

מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק שלי:​​​​​​​ https://www.facebook.co...006032892822

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מורן וייס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מורן וייס ובאחריותו/ה.