כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
פרקטיקום,... - משה אלון
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
מאמרים קישורים
 
 הוספת תגובה הוסף תגובה חדשה | עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:מנסה לחשוב הלאה...תאריך:18/7/2014 07:56

נושא:

התפתחות מקצועית בטווח הארוך
תוכן:שלום משה,

רציתי לשאול שאלה שנוגעת להתקדמות המקצועית בטווח הארוך ולכן אשמח אם תוכל לתרום לי מניסיונך כמנהל שפ"ח שראה התפתחות מקצועית של פסיכולוגים רבים.
ראשית, רציתי לשאול מהם הקריטריונים להתקדמות בדרגות מתח (הבנתי שטרום התמחות זה 37, התמחות-38, מומחה- 39-40, מדריך- 40-41) - נוסף על השלמת ההתמחות- האם הדבר תלוי בוותק העבודה בשפ"ח? האם לצורך כך נדרש או יש עדיפות להיות במשך כל השנים באותו שפ"ח דווקא, או שניתן לעבור מדי כמה שנים לשפ"ח אחר?
כן מה נדרש כדי להיעשות פסיכולוג מדריך?

שנית, האם המשכורת היא תרגום של הדרגות הנ"ל בלבד (בשירות הציבורי כמובן) או שיש אפיקים נוספים להעלאה במשכורת כגון ניהול פרויקטים או ריכוז תחום וכדומה?

שלישית, אני מתלבטת בין עבודה כרגע (בשלב של טרום התמחות) בשפ"ח קטן בו יש גמישות רבה, פתוחים להצעות ולראש גדול והמנהל זמין ונענה, לבין שפ"ח גדול יותר המונה צוות רב של פסיכולוגים, דבר שאני מניחה שיכול להעשיר ולאפשר להיחשף ליותר פעילויות, אך מצד שני יש יותר כללים ופורמליות והקשר עם הממונה מורכב יותר, כך שלא ברור לי כמה יהיה מקום ליוזמות ובקשות שלי להתפתחות ופרויקטים נוספים. אני תוהה לגבי העדיפות לטווח הארוך -היכן ניתן לשער שאתרם יותר מבחינה מקצועית ואולי בהתחלה כן ישנה עדיפות לשפ"ח הקטן דווקא ולאחר מכן לעבור לשפ"ח הגדול.

אני שמחה שיש מקום שאני יכולה לשטוח את לבטי בנוגע לנושאים אלו ולקבל עצה, ומאוד מאוד מעריכה את המענה והאכפתיות שניתן לראות ממך בתשובות בפורום.

תודה רבה!

תגובות  הוספת תגובה הוסף תגובה להודעה זו
 
 הוספת תגובה הוסף תגובה חדשה | עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום