כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
פרקטיקום,... - משה אלון
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
מאמרים קישורים
 
 הוספת תגובה הוסף תגובה חדשה | עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:מה יהיהתאריך:15/5/2014 22:23

נושא:

אנשים, תסתכלו בבקשה בהודעות קודמות לפני שאתם שואלים סתם
תוכן:אני לא מבינה משהו - איך יכול להיות שפורום שלם מלא שאלה, אחרי שאלה, בשאלות כל כך פשוטות שכבר מר משה הנכבד ענה עליהן מליון פעמים? כמה פעמים אפשר לשאול "שלום, אני בוגר מגמה מחקרית, האם עלי לעשות טרום התמחות?, איזה קורסים עלי להשלים?", "שלום, האם חופשת הלידה כלולה בטרום ההתמחות?" או, האהובה עלי "האם השפח בו אני עושה טרום התמחות צריך להיות מוכר להתמחות?"
איך אפשר לנהל ככה בכלל פורום, כשהשאלות כל הזמן חוזרות על עצמן ?ולמה פסיכולוגים עם כל כך הרבה שכל ויכולת לא עושים דבר כל כך פשוט כמו לרפרף על השאלות שנשאלו קודם בדף?

(ולעניין זה- כן, אתה צריך להשלים טרום התמחות, תצטרך 4 קורסים מתוכם שניים בטרום ההתמחות ורשימתם מפורטת יפה יפה במסמך משרד הבריאות המפרט דרישות להתמחות חינוכית. זה נורא קשה להקליד בגוגל "משרד הבריאות דרישות התמחות חינוכית", אבל אני בטוחה שתצליח.
וכן, חופשת הלידה תימנה לך במניין שנת טרום ההתמחות, וכן, לא תצטרכי אפילו לעשות בחודשים אלה את הקורסים, שזה, אגב, ממש ביזיון, כי גם אחרי לידה אפשר, כן, אפשר להגיע לשני קורסים פעמיים בשבוע. בחייאת ראבאק, באתם לסמן וי או להתמקצע?
ולא, מאמי. אי אפשר לעשות טרום התמחות בתחנה שלא מוכרת להתמחות. אולי בכלל תעשי טרום התמחות בכדרות ותשאלי אם זה מוכר? מה נסגר, חברים? )

תגובות  הוספת תגובה הוסף תגובה להודעה זו
ללא תגובות וואו, מה יהיה? : משה אלון
15/5/2014 22:36
תאריך:
 הוספת תגובה הוסף תגובה חדשה | עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום