כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

ארכיון: בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם

 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון
מאת:עומרתאריך:13/1/2013 01:59

נושא:

תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית באירופה
תוכן:שלום רב,
מעיון בפורום אני מבין שהוא לא ממש עוסק בתואר השני, אך אנסה בכל זאת ואשמח לכל פיסת אינפורמציה.
אני קרוב לסיום לימודי התואר הראשון בפסיכולוגיה באת"א, ומעוניין להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה חינוכית, באירופה. כל מה שחשוב לי הוא:
1. שיהיה כמה שיותר קל לעבור את ראיון הקבלה במידה ויש כזה (הציונים שלי גבוהים ועם זה אין בעיה, וגם אין לי בעיה ללמוד שפה זרה ולהיבחן בה, אבל בראיונות אני לא משהו), לעומת הראיון הקשה של הארץ שרק 10% צולחים. (אני יודע שזה 10 אחוז בקלינית, אולי בחינוכית זה בכל זאת יותר קל?)
2. שיהיה שכר לימוד זול. בגלל זה אני מכוון לאירופה ולא ארצות הברית, וגם אני יודע שבשפה המקומית שכר הלימוד מאוד זול ברוב המקומות (נראה לי). את זה כמובן אוכל לברר בקלות בעצמי.
3. שיהיה אפשר להתקבל (בעזרת ביורוקרטיה כזו או אחרת) להתמחות בארץ לאחר סיום הלימודים

זה "כל" מה שאני רוצה לדעת (: ואין לי מושג אפילו איפה להתחיל. יש כאן חבר'ה שיודעים משהו בנושא ויכולים לייעץ? כל פיסת מידע הכי קטנה תעזור מאוד.
חשבתי על ברלין ואני יודע שמלמדים שם פסיכולוגיה קלינית (אני צריך לוודא שגם חינוכית), אבל אין לי מושג איך לברר את שאר הפרטים, בעיקר את עניין רמת הקושי של הקבלה שם. שלחתי אפילו מיילים לכמה אוניברסיטאות אבל הם עונים בתשובות מאוד עמומות, מציינים שיש ראיון אבל לא מספרים אם הוא קל או קשה, ולא נותנים שום סטטיסטיקות...
בכלל הייתם מציעים לי קודם לבחור מקום שאני רוצה ואז לברר על האוניברסיטאות ושאר הפרטים? ממה להתחיל לדעתכם?
משה, אני רואה שאתה נותן את רוב התשובות בפורום ומכיר הרבה סטודנטים מתמחים, נכון? אולי יצא לך במקרה להכיר מתמחים אשר סיימו תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית באירופה?
המון תודה מראש,
עומר

תגובות
עם תגובות ליידן : הולנדי
30/6/2013 16:41
תאריך:
 
17/2/2014 14:53
תאריך:
18/2/2014 17:02
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון