כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

ארכיון: בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם

 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון
מאת:אניתאריך:1/1/2011 16:11

נושא:

שאלות בנוגע להסבה לפסיכולוגיה חינוכית ורישום בפנקס הפסיכולוגים
תוכן:משה שלום,
אני בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה, שמעוניינת להגיש השנה מועמדות למגמות הקליניות של הילד והחינוכיות, במטרה להתמחות לאחר מכן בפסיכולוגיה חינוכית. אני שוקלת בנוסף להגשת מועמדות למגמות אלה, גם להירשם בעדיפות שנייה למגמות חברתיות או ארגוניות, על מנת שאוכל להירשם בפנקס הפסיכולוגים ולעשות השלמה לפסיכולוגיה חינוכית, במידה ולא אתקבל למגמות הקליניות-חינוכיות.
עם זאת אני מעט חוששת. האם אתה צופה שהמחסור בפסיכולוגים חינוכיים ישאר גם בשנים הקרובות וניתן יהיה לבצע את ההשלמה לפסיכולוגיה חינוכית?
כמו כן, שמעתי גם אני על כך שייתכן שבוגרי מגמות מחקריות לא יורשו להירשם בפנקס הפסיכולוגים, מכיוון שהם לא לומדים קורסי ליבה כמו פסיכופתולוגיה, פסיכודיאגנוסטיקה, פרקטיקום וכו'. ראיתי שענית בתגובה שמתחתיי שיש דיבורים על על כך שידגישו את תחום הטיפול במהלך ההתמחות ושלא תהיה השפעה על הרישום בפנקס הפסיכולוגים, אך עד כמה שאני מבינה, ההתמחות נעשית רק לאחר הרישום בפנקס הפסיכולוגים, ומדובר על כך שלא ניתן יהיה להירשם בפנקס מלכתחילה. כלומר, גם אם יהיה שינוי בהתמחות עצמה, איך זה עוזר אם לא תהיה אפשרות להתחיל את ההתמחות, כיוון שלא ניתן להירשם בפנקס? ייתכן שלא הבנתי את דבריך, אשמח להבהרה נוספת - האם ישנה סכנה שלא יינתן לבוגרי מגמות מחקריות להירשם בפנקס הפסיכולוגים ואי לכך להתחיל התמחות חינוכית?
תודה רבה!

תגובות
1/1/2011 18:04
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון