כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

ארכיון: בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם

 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון
מאת:מיכלתאריך:4/6/2009 08:53

נושא:

לימודי תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית
תוכן:שלום רב,
שמי מיכל ואני בוגרת תואר ראשון בהצטיינות פסיכולוגיה מלפני כ 7 שנים .... במהלך השנים למדתי לימודי תעודה בתחום לקויי למידה, ואני עוסקת בתחום זה בצורה אינטנסיבית. יכולת האבחון (הלא פורמלית) שלי בתחום לקויות הלימדה כולל קשו"ר מאוד מאוד גבוהה, ועבודתי עם הילדים מראה תוצאות מדהימות. החלטתי שהגיע הזמן להמשיך ולהתמקצע ואני מתעניינת בלימודי תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית (כמובן) . המרחק הרב מהתואר הראשון יקשה עליי את ההתמודדות על מבחן המתא"ם. ואני חוששת שהציון לא ישקף את יכולותיי האקדמיות, בנוסף, אני גרה באזור ת"א, עובדת שעות רבות ואימא ל 3 ילדים, ואין ברדיוס הג"ג שלי תכנית בפסיכולוגיה חינוכית. (האם ניתן ללמוד רק בבן גוריון, חיפה ובעברית? )
אני מתלבטת האם ללמוד במגמה מחקרית / אחרת שלא דורשת מתאם, ולעשות הסבה. אשמח מאוד לשמוע מהו התהליך במקרה בו לא אלמד פסיכולוגיה חינוכית. גם מבחינת אפשרויות ההסבה (לדוג' - האם תואר שני במגמה מחקרית גם יאפשר לי לעשות הסבה לפסיכולוגי החינוכית ? ) ומבחינת משך ההסבה מרגע שסיימתי את התואר השני.

אודה לכל מידע ועזרה.

בברכה,
מיכל

תגובות
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון