כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

ארכיון: בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם

 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון
מאת:הצג את כרטיס הביקור של משה אלון משה אלון   [שלח דואר | הודעות נוספות בפורום]תאריך:17/1/2009 08:48

נושא:

הייתי אתמול באשקלון לסייע לשפ"ח אשקלון
תוכן:

עיריית ת"א-יפו קיבלה עליה לסייע לעיריית אשקלון במהלך המלחמה. במסגרת זו יוצאים מדי יום שני פסיכולוגים לסייע לשפ"ח אשקלון במשימות המוטלות עליו. עד היום הסיוע היה בקו הפתוח בחירום ובמרכז הדחק. העשייה שהמעטה היחסית הזו הדגימה לי את העבודה האדירה שהשפ"חים עושים בימים אלו ובימים אחרים בכל הסיוע בחירום. העשייה בחירום מדגימה בדיוק את עבודת השפ"ח: הנוכחות, הרלוונטיות, המקצועיות הנדרשת, העבודה הפרטנית והקהילתית-מערכתית, עבודת הצוות, ההתאמה לדרישות השטח, המגוון הרב שיש בעבודה שלנו.

אתמול חוויתי מעט את המוראות של החיים בדרום כאשר פגשתי במרכז הדחק אישה מקסימה, אם לארבעה ילדים חרדה כ"כ, וכאשר שוחחתי עם אישה נוספת בטלפון, כאשר בדיוק במהלך השיחה נשמעו שתי אזעקות שקטעו את השיחה פעמיים, ובכל פעם התחדשה השיחה. סמלית כך מתנהלים החיים בדרום, בעוטף עזה שנים. הרציפות נקטעת כל הזמן, משתבשת, ואין צורך להכביר במילים מה משמעות החיים כך לבני האדם.

אני מקווה שזה יגמר בקרוב, ויהיה שקט בשני הצדדים לשקם ההריסות הפנימיות והחיצוניות ותהיה גם בניה חדשה.

משה אלון


תגובות
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון