לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דן צרפתי

דן צרפתי

דן צרפתי

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-162854

פסיכולוג בהתמחות קלינית (מס' רישיון: 27-162854), מטפל במבוגרים וצעירים בגישה פסיכו-דינאמית, תוך כדי שילוב חשיבה  קוגניטיבית-התנהגותית (CBT) ומתחום הסכמה-תרפיה. מקבל בקליניקה פרטית בתל-אביב ואונליין (טיפול מרחוק). אני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דן צרפתי

אודות דן צרפתי

פסיכולוג בהתמחות קלינית (מס' רישיון: 27-162854), מטפל במבוגרים וצעירים בגישה פסיכו-דינאמית, תוך כדי שילוב חשיבה  קוגניטיבית-התנהגותית (CBT) ומתחום הסכמה-תרפיה. מקבל בקליניקה פרטית בתל-אביב ואונליין (טיפול מרחוק).
אני עובד עם אנשים שחווים דיכאון, חרדה, ומגוון תחושות קשות. עוסק בקשיים המלווים את כולנו מפעם לפעם- תחושת תקיעות, משברי זהות, וקשיים בזוגיות. בעיניי, טיפול נפשי מוצלח, הוא תהליך שמאפשר לאדם להוביל לשינוי בחייו, דרך הוספה של נקודות מבט חדשות על עצמו ועל העולם.

מעבר לטיפול בקליניקה, אני עובד כפסיכולוג בשירות הציבורי במרפאה לבריאות הנפש של קופה"ח מאוחדת, שם אני מעביר טיפולים פרטניים, הדרכות הורים, וטיפולים קבוצתיים. בעבר טיפלתי בביה"ח גהה, במחלקת טיפול-יום למבוגרים, ובקליניקה הציבורית של אוניברסיטת בר-אילן.

בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר, מאוניברסיטת בר אילן.

מוזמנים לצפות בראיון שנערך איתי ב-'כאן 11', בנוגע להשפעות הנפשיות של השביעי באוקטובר:

אפשר לפנות ולהתייעץ איתי לגבי טיפול, טלפונית או בוואטסאפ – 050-893-6076

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דן צרפתי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דן צרפתי ובאחריותו/ה.