לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תמר (תמי) שליחוב

תמר (תמי) שליחוב

תמר (תמי) שליחוב

פסיכולוגית, קרימינולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-177462
קרימינולוגית קלינית מאומתת
מספר תעודה: 29-159786

קרימינולוגית קלינית, מ.ר. 29-159786, בעלת הכשרה וניסיון בפרופילאות פלילית וכן, בטיפול ייעודי בעברייני מין, בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית. מתמחה בטיפול במתבגרים ומבוגרים המתמודדים עם הפרעות התנהגות, שליטה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל תמר (תמי) שליחוב

אודות תמר (תמי) שליחוב

קרימינולוגית קלינית, מ.ר. 29-159786, בעלת הכשרה וניסיון בפרופילאות פלילית וכן, בטיפול ייעודי בעברייני מין, בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית.

מתמחה בטיפול במתבגרים ומבוגרים המתמודדים עם הפרעות התנהגות, שליטה וויסות, טראומה ו-PTSD, הפרעות מצב-רוח, חרדה ו-OCD בגישה הקוגניטיבית-התנהגותית.

בעלת ניסיון בהערכת צרכים וסיכון וכן, טיפול ושיקום מונע בגישה דינמית (TFP) באוכלוסייה פורנזית המתמודדת עם הפרעות באישיות, עבריינות וסטייה מינית. בנוסף, בעלת ניסיון בטיפול בילדים ומתבגרים הן במשחק, הן ב-CBT (גל שלישי) והן בשיחות, בשילוב הדרכות הורים.

תחומי מחקר- מגדר, שליטה עצמית, אמפתיה ומטה-קוגניציה, אלימות במשפחה (ילדים המפגינים אלימות כלפי הוריהם, גברים נפגעי אלימות מצד נשותיהם, צמיחה פוסט-טראומטית ועוד), נעדרות ואובדנות (ילדים ונוער בסיכון הנעדרים על רקע בריחה מהבית וכן, התמודדותם של הורי הנעדרים עם אובדן עמום ועוד).

כאשת טיפול אני נוטה להתמקד בקשר שבין מופעי הגוף והנפש ושואפת לגישה טיפולית אינטגרטיבית. אני מאמינה בכוחות של המטופלים להביא לכדי שינויים משמעותיים בחייהם וכן, מעניקה חשיבות רבה להתאמת סוג הטיפול עבור הצרכים הספציפיים של המטופל.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תמר (תמי) שליחוב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תמר (תמי) שליחוב ובאחריותו/ה.