לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדיאל איתן

עדיאל איתן

עדיאל איתן

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 42111

שמי עדיאל, עובד סוציאלי קליני (MSW), מתמחה בבריאות הנפש ומטפל במבוגרים ובני נוער בקליניקה בחולון ובטיפול מקוון ב-ZOOM. בין היתר, מנחה קבוצות לנוער בסיכון ונוער עם צרכים מיוחדים ומנחה סדנאות כתיבה טיפוליות בגישת מיינדפולנס. בניסיון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עדיאל איתן

דובר עברית.

אודות עדיאל איתן

שמי עדיאל, עובד סוציאלי קליני (MSW), מתמחה בבריאות הנפש ומטפל במבוגרים ובני נוער בקליניקה בחולון ובטיפול מקוון ב-ZOOM. בין היתר, מנחה קבוצות לנוער בסיכון ונוער עם צרכים מיוחדים ומנחה סדנאות כתיבה טיפוליות בגישת מיינדפולנס.

בניסיון התעסוקתי עובד כעו"ס פנימייה (שהיא מסגרת קצה-חלופת אשפוז) לבני נוער עם הפרעות התנהגות קשות.

בעבודתי מנוסה הן בפסיכותרפיה ארוכת טווח והן בפסיכותרפיה ממוקדת קצרת טווח.

אני מטפל בגישה אינטגרטיבית המשלמת את הגישה ההומניסטית, גישת CBT, שתעזור לך לעבור תהליך של שינוי חשיבתי, כשבסופו של הטיפול את/ה תפתח דפוסי חשיבה בריאים יותר ותצליח/י להניע את עצמך לחולל שינוי משמעותי מתוך מניע של הגשמה עצמית ומימוש הפוטנציאל הקיים הנשען על מוטיבציה פנימית.

אז אם אתם מרגישים לא מסופקים מהחיים, שעברתם משבר שמלווה בתחושת דכדוך, דיכאון וחרדה או תחושת תקיעות בעבודה/בזוגיות או בכל תחום אחר בחיים אני יותר ממזמין אתכם להצטרף אליי למסע משותף שבו תוכלו לזכות שוב בחיים שלווים ומספקים יותר ומלאי עשייה.

 

"אני המאמין שלי"

אני מאמין שאחד הדברים שחשובים בטיפול הוא יצירת קשר המבוססת על אמון, סקרנות, אמפטיה, אוטונומיה ותחושת ביטחון. במהלך הטיפול אני מקשיב לך ומנסה להבין יחיד איתך את הסיטואציה או הקושי שאת/ה מעלה בטיפול מתוך מקום של יצירת דיאלוג אותנטי בגובה העיניים, כנה ולא שיפוטי.

הדגש שאני שם בטיפול הוא על גישת הכוחות, והבלטת הכוחות הטמונות בכל אדם מול מצבי היום יום היכולים להיות מאוד מאתגרים כאשר הפוקוס הוא על הכאן ועכשיו באהבת האדם ביצירת קרקע בטוחה ללמידה, צמיחה, התפתחות והתפכחות. טיפול הינו תהליך שנעבוד ביחד כשותפים, מה שיקנה תחושת ביטחון והדגשה של הכוחות הקיימים והרגשת מרחב בטוח בטיפול.

במהלך הטיפול אנו נתבונן ביחד, ננסה להתגבר על חסמים וקשיים, נלמד להבין מדוע אתה חושב, מרגיש ומתנהג בצורה מסוימת, דרך היכרות מעמיקה עם אירועים שונים בחייך, בעבר ובהווה.

אני מאמין שתחילתו של שינוי התנהגותי נובע מתוך מוטיבציה פנימית של האדם משום שהיא מעניינת או מלהיבה. ככל שאתה תרגיש שתוכן השינוי "קרוב יותר" למה שניתן לכנות מוטיבציה פנימית כך גדל הסיכוי שתצליח להגיע לשינוי משמעותי.

לא מעט אנשים מתמודדים עם מצבים רגשיים שונים כמו חששות, חרדה ותסכול, כשלרוב מדובר בתחושות המלוות בדפוסי חשיבה שליליים. מצב שכזה עשוי להגביר את תחושת החרדה באופן ניכר, וכפועל יוצא גם את היכולת להתמודד עם המצב וגורמים לתחושות קשות.

במהלך הטיפול את/ה תעבור תהליך של שינוי חשיבתי, כשבסופו של הטיפול את/ה תפתח/י דפוסי חשיבה בריאים שישחררו אותך מהסבל ויביא אותך להיות מאושר/ת ומסופק/ת יותר מחייך.

התהליכים המתגבשים בטיפול נפשי הם כמו מסע.

אני מזמין אותך לעבור את המסע ביחד איתי.

מסע הוא מעב ריבן מקומות שונים, לעיתים מסתיים המסע בחזרה לתחנת המוצא, ולעיתים תכליתו הוא מעבר למקום אחר.

לעיתים פוגשים חוויות ומקומות איתם לא באנו במגע וזה יכול לעורר תחושות לא נעימות. להגיע לטיפול זה לעשות בשביל עצמך את הדבר הכי גדול שאפשר – לתת זמן לעצמך לריפוי אמיתי.

כל המעוניינ/ת לעשות את הצעד המשמעותי הזה יותר ממוזמן ליצור קשר.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדיאל איתן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדיאל איתן ובאחריותו/ה.