לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אהרון מירמן

אהרון מירמן

אהרון מירמן

טיפול פסיכולוגי

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-146336

 שמי אהרון מירמן, פסיכולוג שיקומי מומחה, נוירופסיכולוג מטפל במבוגרים (18+) בקלינקיה פרטית בירושלים. אני מאמין בקשר טיפולי נוכח ואקטיבי "בגובה העניים", בו יש מרחב של אמון הדדי להתבוננות ולצמיחה רגשית. אני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אהרון מירמן

אהרון מירמן השיב ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות אהרון מירמן

 שמי אהרון מירמן, פסיכולוג שיקומי מומחה, נוירופסיכולוג

מטפל במבוגרים (18+) בקלינקיה פרטית בירושלים.

אני מאמין בקשר טיפולי נוכח ואקטיבי "בגובה העניים", בו יש מרחב של אמון הדדי להתבוננות ולצמיחה רגשית. אני דוגל בבנייה משותפת של תכנית טיפולית המותאמת ורגישה לצרכי המטופלים.

לאורך השנים רכשתי ידע וכלים מגישות מגוונות – הגישה הפסיכודינמית, לצד העמקה בגישות מבוססי ראיות כמו CBT, ACT, EMDR, מיינדפולנס ועוד. 

רכשתי ניסיון בליווי אנשים המתמודדים עם מגוון מצבים רפואיים ונפשיים: טראומה גופנית ונפשית, משברי חיים, שאלות זהות, הפרעות מצב רוח, הפרעות פסיכוסומטיות וכאב.

בנוסף אני מטפל CBT מוסמך בוגר התכנית הדו-שנתית לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT)  בית החולים הדסה, מנוסה בטיפולים ממוקדים קצרי מועד עבור מגוון התמודדויות כגון חרדה חברתית, חרדת בחינות, פוסט טראומה ,OCD, חרדות דיכאון, ניהול כעסים.

ניסיון מקצועי

פסיכולוג מומחה ב'שיקום יום' הדסה הר-הצופים

פסיכולוג בהתמחות שיקומית, מרפאה נוירו-פסיכיאטרית הדסה עין-כרם (מרפאת נופ"ר)

 

הקליניקה נמצאת בשכונת קטמון- רסקו בירושלים 

מוזמנים ליצור קשר

אהרון – 0547-211356

aron631@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אהרון מירמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אהרון מירמן ובאחריותו/ה.