לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר שירה פגורק אשל

ד"ר שירה פגורק אשל

ד"ר שירה פגורק אשל

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 17554

 עובדת סוציאלית, עם תואר שני טיפולי (MSW) וכן תואר שלישי (PhD). רכשתי, לאורך כמעט שני עשורים, ניסיון עשיר בטיפול ביחידים ומשפחות. אני חברת סגל בכיר במחלקה לעבודה סוציאלית במרכז האקדמי רופין ורואה חשיבות רבה בשילוב... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0507250621 בימים:
ראשון, בין 16:00 ל 18:00
שני, בין 17:00 ל 20:00
חמישי, בין 19:00 ל 20:00
שבת, בין 13:00 ל 18:00

פניה אל ד"ר שירה פגורק אשל

אודות ד"ר שירה פגורק אשל

 עובדת סוציאלית, עם תואר שני טיפולי (MSW) וכן תואר שלישי (PhD). רכשתי, לאורך כמעט שני עשורים, ניסיון עשיר בטיפול ביחידים ומשפחות. אני חברת סגל בכיר במחלקה לעבודה סוציאלית במרכז האקדמי רופין ורואה חשיבות רבה בשילוב בין העבודה הטיפולית לצד הוראה, הדרכה ומחקר, אשר יחד מפתחות ומעשירות זו את זו.

בוגרת התוכנית ללימודי פסיכותרפיה בשיטת האקומי. האקומי הנה שיטת טיפול חוויתית המבוססת על מודעות לרגע ההווה (מיינדפולנס), היוצרת נתיב ישיר לחומר לא מודע. השיטה פועלת לשינוי עמוק של דפוסים, חוויות והתנהגויות ומשתמשת במגוון רחב של טכניקות בעבודה עם יחידים, זוגות, משפחות וקבוצות. היא מאפשרת מסע של גילוי עצמי ופיתוח איכות סקרנית כלפי החוויה הנוכחת. השיטה משתמשת בתבונת הגוף כשער ליצירת התפתחות ברבדים עמוקים, שלעיתים אינם נגישים לשפה והבנה מילולית. תוצאות הטיפול מתאפיינות בשינוי עמוק ברמה רגשית, קוגניטיבית והתנהגותית.

מטפלת פרטנית במבוגרים (18+)  וכן מנחת קבוצות ועוסקת בהדרכה מקצועית והעברת סדנאות לצוותים בארגונים חברתיים המעניקים סיוע לאוכלוסיות הסובלות מטראומה. מלווה נשים וגברים במצבי מצוקה אישית, בינאישית וחברתית, מתוך אמונה שעל מנת להכיר נפש אחת- דרושים שניים. בעבורי, הבסיס להצלחת התהליך הוא נוכחות אנושית אוהבת, המאפשרת חקירה עצמית עמוקה בסביבה בטוחה.

 בעלת הכשרה ונסיון בטיפול ייעוץ והדרכה במצבים של טראומה ומשבר, אבל ואובדן, דימוי עצמי נמוך, תחושת חוסר שייכות ובדידות, קשיים באינטימיות במערכות יחסים וקשיים חברתיים. 

מקבלת בקליניקה בצור משה (אזור השרון) וכן און-ליין. מדריכה צוותים באזור השרון והמרכז.

מוזמנים ליצור קשר בטלפון 0507250621 או במייל shira.pagorekeshel@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר שירה פגורק אשל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר שירה פגורק אשל ובאחריותו/ה.