לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אוריאל רוס

אוריאל רוס

אוריאל רוס

פסיכותרפיסט ועובד סוציאלי קליני (MSW)

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 32971

בוגר תואר ראשון (B.A) בפסיכולוגיה מארה"ב (CSUN) ותואר שני (M.S.W) בעבודה סוציאלית עם מיקוד קליני מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בוגר התכנית לפסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית בסמינר הקיבוצים ותכנית דו-שנתית לטיפול קוגניטיבי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אוריאל רוס

אודות אוריאל רוס

בוגר תואר ראשון (B.A) בפסיכולוגיה מארה"ב (CSUN) ותואר שני (M.S.W) בעבודה סוציאלית עם מיקוד קליני מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בוגר התכנית לפסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית בסמינר הקיבוצים ותכנית דו-שנתית לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) המוכרת על ידי האיגוד הארצי איטה. 

כמטפל, אני רואה את עצמי כמלווה במסע החיים. אני משתמש בניסיוני ובידע הקליני שצברתי כדי לצעוד ביחד איתך בדרך המורכבת והמיוחדת שעליך לפסוע בה. תפקיד המטפל בעיניי הוא להיות מפרש לרוח השינוי שלך, ובזמנים של סערה ואובדן דרך לשמש לך כעוגן ומצפן. מסע החיים הוא אמנם המסע האישי והייחודי שלך, אך אני שם כדי להפוך את הדרך לברורה ומספקת יותר. הניסיון הקליני שלי מאפשר לי להסתכל על התהליך הטיפולי מזוויות קליניות שונות, וביחד איתך לבחור את הליווי והטיפול הנכון ביותר.

מתמחה בעבודה עם מבוגרים ובני הגיל השלישי.

 אני משלב בקליניקה באופן ייחודי כלים ועקרונות משלימים מעולם הטיפול הפסיכודינמי, הקגוניטיבי-התנהגותי CBT, והגישה האקזיסטנציאליסטית, ומאמין שבאופן הזה ניתן 'לתפור' לכל אדם את התהליך המתאים עבורו/ה.

מידע מפורט באתר:  urieltherapy.co.il

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אוריאל רוס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אוריאל רוס ובאחריותו/ה.