לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יפעת אלוק

יפעת אלוק

יפעת אלוק

מטפלת מוסמכת באמנות(M.A) מתמחה בפסיכותרפיה אנליטית

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-5948

מטפלת מוסמכת באמנות (M.A) ומתמחה בפסיכותרפיה. עובדת עם ילדים, נוער ומבוגרים. ספקית בהסדר של משרד הבטחון.  אני מתמחה בעבודה עם ילדים, בני נוער ומבוגרים בטיפולים פרטניים וקבוצתיים. הדרכת הורים וטיפול דיאדי. עובדת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יפעת אלוק

יפעת אלוק השיבה ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

יפעת אלוק עוסקת בהדרכת הורים, טיפול באמצעות אמנויות, טיפול במשחק, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), טיפול פסיכו-דינאמי וטיפול קבוצתי.

מטפלת בגיל השלישי, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אוטיזם וליקויי תקשורת, אירועים רפואיים (טיפול, השתלה, ניתוח...), דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות אכילה, הפרעות התנהגות (ילדים), הפרעות נפש, הפרעות קשב וריכוז, הרטבה/הצטאות (ילדים), הריון ולידה, התמכרויות, התנהגויות כפיתיות, חרדה, טיפולי פוריות, אימוץ ופונדקאות, יחסי הורים-ילדים, מחלות גוף, משברי חיים (גירושים, אסון..), פוביות (פחדים), פוסט טראומה, קשיים בהתארגנות, קשיים בזוגיות, קשיים במיומניות חברתיות וקשיים במיניות.

דוברת אנגלית, עברית וצרפתית.
טיפול גיי-פרנדלי
טיפול למגזר החרדי
ספק מאושר משרד הבטחון
פנויה לקבלת מטופלים חדשים
קליניקה נגישה לאנשים עם מוגבלויות
מקבלת בהסדר עם קופות חולים: מכבי

יפעת אלוק חברה באיגודים המקצועיים:

אודות יפעת אלוק

מטפלת מוסמכת באמנות (M.A) ומתמחה בפסיכותרפיה. עובדת עם ילדים, נוער ומבוגרים. ספקית בהסדר של משרד הבטחון. 

אני מתמחה בעבודה עם ילדים, בני נוער ומבוגרים בטיפולים פרטניים וקבוצתיים. הדרכת הורים וטיפול דיאדי. עובדת עם מגוון נושאים - קשיי קשב וריכוז, הסתגלות, וויסות, התנהגות, תקשורת, אוטיזם, הפרעות נפש, טראומות, פוסט טראומה, התמודדות עם משברי חיים ומעברים. עובדת בבריאות הנפש, בחינוך מיוחד, בתחנה לטיפול משפחתי ועוד. ספקית מאושרת של משרד הביטחון.

כמטפלת ואמנית בעצמי אני מאמינה בכלים של יצירה וביטוי יצירתי כדרך להתחבר מחדש לנפש וליצור שינוי. הקשר הטיפולי שנרקם בין המטפל למטופל, מאפשר למטופל להיות במגע עם חומרי הנפש שלו. לשם כך אני משתמשת במגוון אמצעים וכלים טיפוליים על פי עולמו ובחירתו של המטופל. כמתמחה בפסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית אני שמה דגש רב על שפת החלומות והלא מודע שהביטוי שלה הוא יצירתי וחופשי.  

המפגשים מתקיימים בחדרה ובנתניה בקליניקה נעימה שבה מרחב יצירתי ומזמין. 

ליצירת קשר 0524469909

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יפעת אלוק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יפעת אלוק ובאחריותו/ה.