לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תמר גליק

תמר גליק

תמר גליק

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-146124

תמר, פסיכולוגיה קלינית, עובדת בקליניקה פרטית באבן יהודה.    טיפול הוא בעיני סוג של מסע, מסע אל המוכר ואל הלא יודע; בחלקו נעים, ולפעמים כואב. במסע הזה צועדים שניים – האחד חושב בקול רם, והשני מקשיב, מתבונן, לפעמים... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 052-5805244 בימים:
רביעי, בין 10:00 ל 16:00

פניה אל תמר גליק

אודות תמר גליק

תמר, פסיכולוגיה קלינית, עובדת בקליניקה פרטית באבן יהודה.   

טיפול הוא בעיני סוג של מסע, מסע אל המוכר ואל הלא יודע; בחלקו נעים, ולפעמים כואב. במסע הזה צועדים שניים – האחד חושב בקול רם, והשני מקשיב, מתבונן, לפעמים גם תוהה ושואל. באופן זה מתבהרות להן המחשבות, ותחושות של חוסר אונים מתפוגגות לאיטן ומתחלפות בחוויות של צמיחה ושינוי.

למעשה, טיפול הוא ניסיון אמיץ לפקיחת עיניים, אמונה עיקשת באפשרות לשנות ולהשתנות; אני מאמינה שקשר טיפולי חזק וטכניקות שמותאמות למטופל מאפשרות את השינוי המיוחל.

***

אני תמר, פסיכולוגית קלינית, מטפלת בגישה פסיכודינמית במגוון גילים ואוכלוסיות – ילדים, מתבגרים ומבוגרים. מלווה מטופלים שמתמודדים עם קשיים רגשיים מסוגים שונים ובעוצמות משתנות – חרדה, דיכאון ועוד. בנוסף, בעלת ניסיון בעבודה עם מתמכרים, עם נפגעי טראומה ופגיעות מיניות, וכן נפגעי סמים ואלכוהול.

עובדת בקליניקה פרטית באבן יהודה ובשירות הפסיכולוגי של תחנת העמקים בעין חרוד.

אפשר לפנות אלי לנייד - 052-5805244, או למייל - glucktamar@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תמר גליק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תמר גליק ובאחריותו/ה.