לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אור דיין גז

אור דיין גז

אור דיין גז

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-131643

שמי אור ובהכשרתי אני פסיכולוגית קלינית מומחית. סיימתי את התואר השני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל אביב. בהמשך, התמחיתי בתחנה לבריאות הנפש בבית שמש ובמחלקת טיפול יום בבית חולים איכילוב. הניסיון שצברתי בשנות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אור דיין גז

אודות אור דיין גז

שמי אור ובהכשרתי אני פסיכולוגית קלינית מומחית. סיימתי את התואר השני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל אביב. בהמשך, התמחיתי בתחנה לבריאות הנפש בבית שמש ובמחלקת טיפול יום בבית חולים איכילוב. הניסיון שצברתי בשנות לימודי ובהתנסותי הקלינית ניתב את המחשבה הטיפולית שלי להבנת האדם הבוגר בראי אמפתי של חוויות וקשרים בשנות התפתחותו. לצד זאת, האווירה הטיפולית נטועה באמונה עמוקה ביכולת לזהות ולהגמיש דפוסים מחשבתיים ורגשיים מקשים ובאפשרות להעשיר את עצמנו במחשבה יצירתית החותרת להגשמה עצמית וחיים טובים.

במהלך השנים צברתי ניסיון רב בטיפול בטווח רחב של קשיים נפשיים, החל מהפרעות נפשיות קשות בתנאי אשפוז לצד הפרעות נפוצות כמו חרדה ודיכאון, ואתגרי חיים כגון קשיים בין אישיים: זוגיות, הורות, קשיים חברתיים, קשיים תפקודיים שונים ועוד. בנוסף, צברתי ניסיון עשיר בטיפול במטופלים ומטופלות עם עיסוק בסוגיות מין ומגדר. בעבודתי עם בוגרים ומבוגרים אני משלבת כלים מהגישה הקוגניטיבית-התנהגותית (CBT) לצד כלים של פסיכותרפיה דינאמית וראייה מקיפה של טיפול וסיטואציה טיפולית. כמו כן, במקרה הצורך ישנה אפשרות לעבודה על טיקים פשוטים ומורכבים בשיטה חדשנית וייעודית עם ילדים ובוגרים (CBIT). מתוך עושר הכלים והגישות, אני מאמינה בהתאמה של אופי והגישה הטיפולית למטופל וצרכיו ולמטופלת וצרכיה, ובהקשבה ותשומת לב למטרות ולשאיפות מהטיפול.

לפרטים ויצירת קשר דרך האתר שלי

כרטיס באינדקס מקצועי - החטיבה הקלינית

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אור דיין גז, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אור דיין גז ובאחריותו/ה.