לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אווה ברזלי

אווה ברזלי

אווה ברזלי

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-149733

נעים להכיר, שמי אווה ואני פסיכולוגית הרשומה בפנקס הפסיכולוגים.ות מטעם משרד הבריאות (מ.ר 27-149733). במהלך השנים האחרונות עבדתי כ-4 שנים במרפאה לבריאות הנפש "הארבעה" בתל אביב. במרפאה זו עברתי את רוב ההכשרה המעשית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אווה ברזלי

אודות אווה ברזלי

נעים להכיר, שמי אווה ואני פסיכולוגית הרשומה בפנקס הפסיכולוגים.ות מטעם משרד הבריאות (מ.ר 27-149733). במהלך השנים האחרונות עבדתי כ-4 שנים במרפאה לבריאות הנפש "הארבעה" בתל אביב. במרפאה זו עברתי את רוב ההכשרה המעשית שלי, הן בטיפול והן באבחון. במקביל, אני מטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב מזה מספר שנים ובנתניה משנת 2024.

בקליניקה שלי, אני מציעה טיפול לאוכלסיה מעל גיל 18 בגישות פסיכודינאמיות, אשר מתמקדות בהבנה מעמיקה של התהליכים התוך נפשיים של האדם, ובגישות קוגניטיביות- התנהגותיות (CBT), הנשענות על עבודה קוגניטיבית (כמו דפוסי חשיבה, אמונות, תפיסות ופרשנויות) בשילוב עבודה התנהגותית ורגשית. ניתן לנוע ביניהן במינונים שונים בהתאם לצורך שעולה בטיפול, באופן שמאפשר לתת מענה לטווח רחב של קשיים נפשיים או רצון לשפר ולצמוח. לרוב, גישות ה-CBT יהיו יעלות בעבודה עם מגוון רחב של הפרעות חרדה, לרבות OCD, הפרעות שינה ובמטרות טיפוליות ממוקדות.

אני עובדת דרך הבנה של החוויה הייחודית של המטופל.ת וחקירה משותפת של הצרכים הטיפוליים שלה.ו. כל זאת מתוך שאיפה שהמרחב הטיפולי יחווה כמקום בטוח, אמפתי, מאפשר ולא שיפוטי עבורה.ו ודרך שיח פתוח ואקטיבי מהצד שלי. 

תחום מומחיות נוסף: היכרות רבת שנים עם הצרכים הייחודיים של הקהילה הגאה על כל גווניה, כולל האוכלוסיה הטרנסית. אני משתפת פעולה עם ארגוני הקהילה השונים על מנת ליצור את המעטפת המדויקת עבור המטופלות.ים שלי. כיום, אני יכולה להציע טיפול קשוב ורגיש לכל אותיות הקהילה הגאה ובעלת ניסיון בליווי בתהליכים של התאמה מגדרית.

 

השכלה אקדמאית והכשרה

תואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללה האקדמית תל אביב- יפו

תואר שני בפסיכולוגיה קלינית בריאותית באוניברסיטת ELTE בבודפשט

ניסיון מקצועי

קליניקה פרטית משנת 2022: ניסיון עם הפרעות חרדה ודיכאון עם או בלי השפעה גופנית, הפרעות אישיות, חיזוק בטחון העצמי, סיוע סביב קבלת החלטות, ליווי בתהליך להתאמה מגדרית כולל התערבויות משפחתיות, סיוע סביב סוגיות של זהות מינית ועוד. 

שלוש שנות התמחות במרפאה לבריאות הנפש "הארבעה" בתל אביב: הכשרה בצוות פסיכודניאמי, צוות CBT והנחיית קבוצות. עבודה עם מבוגרים.ות, ילדים.ות, נוער והדרכות הורים. ניסיון בטיפול בהפרעות חרדה (הכנה לניתוחים, פוביות שונות, OCD), אבדנות, דיכאון, אוטיזם, ליווי בתהליך של סל שיקום, הפרעת קשב וריכוז, סוגיות של זהות מינית, הפרעות שינה, טיפול קבוצתי ועוד

פרקטיקום במרפאה לבריאות הנפש "הארבעה" בתל אביב בקרב אוכלוסיית הסטודנטים.ות במכללה האקדמית תל אביב יפו. טיפולים פרטניים והנחייה בסדנה להתמודדות עם חרדת בחינות.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אווה ברזלי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אווה ברזלי ובאחריותו/ה.