לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה חן

הילה חן

הילה חן

עובדת סוציאלית, מטפלת משפחתית וזוגית. EMDR, SE

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16828
מטפלת משפחתית וזוגית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 1573

אודות הילה חן בקצרה:

שמי הילה, ואני עו"ס קלינית, M.A . פסיכותרפיסטית אינטגרטיבית, ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת. בתהליכי הסמכה להדרכה בטיפול משפחתי וזוגי. חברה באיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, ובאגודה לטיפול זוגי ומשפחתי. עובדת סוציאלית ...

פניה אל הילה חן

אודות הילה חן

שמי הילה, ואני עו"ס קלינית, M.A . פסיכותרפיסטית אינטגרטיבית, ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת. בתהליכי הסמכה להדרכה בטיפול משפחתי וזוגי. חברה באיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, ובאגודה לטיפול זוגי ומשפחתי. עובדת סוציאלית  משנת 2001. מטפלת בשיטות יעודיות לטיפול בטראומות :  החוויה הסומאטית    E.M.D.R ', S.E

 

אני עו"ס משנת 2001 , מנוסה בעבודה עם מבוגרים אשר גדלו בתנאים מורכבים ומרובי טראומות ופגיעות ראשוניות. כמו כן, עבדתי בתחנה לבריאות הנפש ב"צוות בין תחנתי", וטיפלתי בילדים, מבוגרים , זוגות ומשפחות.

בעברי, הדרכתי סטודנטים לעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בר אילן.

לאורך השנים עברתי הכשרות רבות : דיבוב ילדים, כלים להערכת יחסי הורים וילדים, אבחון והערכה, קורסים מתקדמים בטיפול וכו'. בשנים האחרונות משלבת בטיפול נפשי  עבודה עם הגוף. החוויה הסומאטית S.E. Rebirthing therapy ,  E.M.D.R ועבודה עם זיכרונות מוקדמים. שיטות ייעודיות לטיפול בטראומות. כמו כן, מעבירה סדנאות ומנחה קבוצות נשים את לימודי "חשיבה הכרתית" של ימימה אביטל ז"ל.

 בעבודתי אני יוצרת ברית טיפולית חזקה ומשמעותית עם מטופלים ולצד הכלה, קבלה ללא תנאי ואמפטיה ,   בסיס העבודה  איתי מכוון לשינוי אישיותי.

 hilachen36@gmail.com

קליניקה במרכז הארץ, איזור גבעתיים גבול ת"א. גישה נוחה לרכבת השלום, וליציאות לאיילון צפון ודרום. ליצירת קשר 050-4095639.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה חן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה חן ובאחריותו/ה.