לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גלית איתן-רוזנברג

גלית איתן-רוזנברג

גלית איתן-רוזנברג

מטפלת בהבעה ויצירה מאומתת
מספר רישום (עד 2004): 22046

אודות גלית איתן-רוזנברג בקצרה:

  בעלת תואר שני מאוניברסיטת לזלי, ביה"ס לפסיכותרפיה של האוניברסיטה העברית, הכשרה ב- CBT ו- EMDR. בעלת וותק וניסיון של 10 שנים בטיפול פרטני וקבוצתי, הנחיה ופיתוח תכניות בעולם הטראומה, לחץ, חרדה...

פניה אל גלית איתן-רוזנברג

אודות גלית איתן-רוזנברג

 

בעלת תואר שני מאוניברסיטת לזלי, ביה"ס לפסיכותרפיה של האוניברסיטה העברית, הכשרה ב- CBT ו- EMDR.

בעלת וותק וניסיון של 10 שנים בטיפול פרטני וקבוצתי, הנחיה ופיתוח תכניות בעולם הטראומה, לחץ, חרדה וחוסן.

מתמחה בטיפול פרטני וקבוצתי בנפגעי טראומה וחרדה, ביניהם: ניצולי שואה, נפגעי פעולות איבה, מתמודדים עם אובדן, שכול ונכות כתוצאה משרות צבאי ובטחוני ועם משברי חיים"רגילים".

מטפלת באופן פרטני בנפגעי טראומה וחרדה, עושה שימוש בגישות דינאמיות וקוגניטיביות-התנהגותיות, תוך התייחסות להיבטים סומאטיים, המהווים חלק משמעותי בפגיעה ובהתמודדות עימה.

עוסקת בהכשרת צוותים ומטפלים בתחום הטראומה ובתחום החוסן. במסגרת זו שמה דגש על מתן ידע, הסתכלות על הכוחות הקיימים בקבוצה ובפרטים שבה, מתן כלים ומיומנויות להתמודדות אפקטיבית עם מצבי דחק ומשבר בטווח הקצר ובטווח הארוך. מעבר לכך, פיתוח תכניות ייחודיות המעניקות לאנשי המקצוע כלים עצמאיים להובלת קבוצות טיפוליות לנפגעי הטראומה, תוך מתן ליווי והדרכה צמודים לאורך התהליך.

ההכשרות לצוותים ולמטפלים נבנות על בסיס ההנחה כי על כל הכשרה להתאים לאוכלוסיית היעד המסוימת ולצרכיה הייחודיים. לשם כך, נבנות ההכשרות בשיתוף מנהלי היחידות והמחלקות העוסקים בעשייה בתחום ומותאמות לצרכים הדינאמיים והמשתנים של אנשי המקצוע בקבוצה.

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גלית איתן-רוזנברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גלית איתן-רוזנברג ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת גלית איתן-רוזנברג

מרב שליט, גלית איתן-רוזנברג
מאמר זה עוסק בהשפעה ההדדית של קבוצת וואטצאפ על משתתפי קבוצה טיפולית - נושא שבו מיעטה הספרות עד כה לעסוק. מובא תיאור מקרה של קבוצה אשר משתתפיה...
מאמרים | 27/5/2018 | 8,490