לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דניאלה בן קימון

דניאלה בן קימון

דניאלה בן קימון

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-131960

הי, אני דניאלה ואני פסיכולוגית קלינית מומחית(מ.ר 27131960). במהלך השנים האחרונות צברתי ניסיון טיפולי עם אוכלוסיות מגוונות, צעירים ומבוגרים, ובהם טיפול במשברי חיים, חרדה, דכאון, וכן טיפול בהפרעות נפשיות מורכבות. בנוסף,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דניאלה בן קימון

דניאלה בן קימון השיבה ל 75% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות דניאלה בן קימון

הי, אני דניאלה ואני פסיכולוגית קלינית מומחית(מ.ר 27131960). במהלך השנים האחרונות צברתי ניסיון טיפולי עם אוכלוסיות מגוונות, צעירים ומבוגרים, ובהם טיפול במשברי חיים, חרדה, דכאון, וכן טיפול בהפרעות נפשיות מורכבות. בנוסף, אני מטפלת בנשים סביב תהליכי פוריות, הריון ולידה. הטיפול הינו בגישת טיפול דינמית, בשילוב כלים וגישות נוספות על פי הצורך.

טיפול בעיניי הוא הזדמנות להקדיש תשומת לב לעצמך, לשתף ולהתבונן יחד במעמקי הנפש, מתוך אמונה כי בתוך מרחב בטוח מפגש בין אנשים טומן בחובו יכולת לריפוי ולצמיחה. תכני הטיפול הינם חופשיים וגמישים, ובתוכם נוכל להרחיב ולצלול בקצב שמתאים לך. בטיפול נלמד להכיר אחד את השני, ולחזק ביחד אזורים כואבים ורגישים.

הפניה לטיפול יכולה להיות בעקבות תקופה משברית, תחושה של בדידות וקשיים בינאישיים, עצבות או כאב, שינויים במעגל החיים, כמיהה לשינוי או רצון להתבוננות עצמית.

לעיתים הפניה לטיפול אינה פשוטה, אשמח לנסות ולסייע.

דניאלה- 0545830564

קליניקה בראש העין ואונליין

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דניאלה בן קימון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דניאלה בן קימון ובאחריותו/ה.