לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חני גיטליס

חני גיטליס

חני גיטליס

עו״ס קלינית MSW

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23770

עובדת סוציאלית MSW מטפלת פרטנית וקבוצתית, מטפלת CBT מוסמכת, מטפלת ב EMDR, עובדת בגישה אינטגרטיבית.  אדם מגיע לטיפול לרוב סביב משבר חיים נקודתי או סביב מצב מתמשך שגורם לו כאב וסבל. בדרך כלל ההחלטה להגיע לטיפול היא... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל חני גיטליס

אודות חני גיטליס

עובדת סוציאלית MSW

מטפלת פרטנית וקבוצתית, מטפלת CBT מוסמכת, מטפלת ב EMDR, עובדת בגישה אינטגרטיבית. 

אדם מגיע לטיפול לרוב סביב משבר חיים נקודתי או סביב מצב מתמשך שגורם לו כאב וסבל. בדרך כלל ההחלטה להגיע לטיפול היא תהליך בפני עצמה. כמטפלת, אני מבקשת לפתוח בחדר (הממשי או הוירטואלי) מרחב משותף שבו יוכל האדם להביא את עצמו באופן פתוח, מרחב מכיל וחומל שיאפשר תחושת בטחון ואמון. אני מאמינה בעצם המפגש ובקשר הטיפולי שנוצר. אני מגיעה סקרנית למפגש עם האדם, מעוניינת להבין את החוויה שלו מנקודת מבטו, להתחבר אליו במקום שבו הוא נמצא, לגבש יחד מטרה לטיפול. מאמינה שיכולת אמפתית היא בעלת חשיבות עליונה ביצירת קשר מיטיב, שיאפשר מרחב לשאילת שאלות, בהתבוננות פנימה אל תוך הנפש ובהתבוננות ביחסים ובקשר. 

עם הזמן הבנתי שבדיאלוג ובשיתוף נוכל להבנות יחד את הטיפול המתאים ולכן, לאורך השנים אני ממשיכה ללמוד ולהוסיף עוד ידע, כלים וגישות טיפוליות. 

מביאה איתי לקליניקה 15 שנות בטיפול, חלק גדול מהן בטיפול בגברים ונערים במצבי קצה, מה שהביא אותי ללמוד גם מן הניסיון וגם מן התיאוריה אודות טיפול רגיש מגדר, כלומר שחשוב להבין את דרכי ההתמודדות הייחודיות של גברים, שקשורות גם לעולמם הנפשי אך לסדר החברתי המגדרי. כיום אני עוסקת, בין היתר, באופן ספציפי בטיפול וייעוץ עבור גברים בסוגיות הקשורות לאבהות, פוריות (במפגש עם אתגרי פוריות כגון טיפולי פוריות, אובדני הריון וכו'), שליטה בכעסים ומשברי חיים שונים. יוזמת ומנחה קבוצות לגברים ואבות אחרי אובדן תינוק בלידה שקטה ולומדת שבהינתן המרחב המתאים, גם גברים יכולים ונתרמים מן העיסוק והעיבוד של חוויות החיים בתחום האבהות, הפריון והלידה. 

במקביל, מתמחה בטיפול באובדני הריון ולידות שקטות, מלווה נשים וזוגות בתהליכי האבל ועיבוד האובדן.

 

השכלה: 

תואר ראשון BSW בעבודה סוציאלית באוניברסיטת בן גוריון (2008)

תואר שני MSW בעבודה סוציאלית (מגמה קלינית) באוניברסיטת בר אילן (2014)

לימודי תעודה פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית (CBT) בחסות החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה (2023)

הכשרה בפסיכותרפיה בהתמכרות למין (2024)

הכשרה בפסיכותרפיה במצבי אובדן הריון במכון "מפרשים" (2021)

לימודי תעודה בטיפול ייעודי בפוגעים מינית באוניברסיטת בר אילן (2019)

לימודי תעודה בהנחיית קבוצות במסגרת היחידה ללימודי המשך בחוג לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת ת"א (2011)

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חני גיטליס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חני גיטליס ובאחריותו/ה.